Gå til innhold

Bose triport erfaring? Evt andre headset

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg trenger et nytt headset for bruk til musikk på bærbar mp3 spiller. Har vurdert Bose Triport original headset eller det med uttrekkbar ledning. De ligger til henholdsvis 1399 eller 1699,-

Men lurer på om noen har noen erfaringer med noen av de? Trenger et headset som ikke er så altfor stort. Det er en fordel at de er noe stille for de i omgivelsene siden jeg kommer til å bruke de mye på mens jeg reiser med enten buss, tog osv..

Har et bose surround system i huset, og er superfornøyd med dette:) Vil tro det er noe samme kvalitet over headsettene de produserer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Bose produkter er så overpriset som det overhodet er mulig å fp det. Har hatt et par triport, er ikke verdt plastikken de er innkapslet i. Skal du først bruke så mye penger kan du vurdere Sennheiser HD25 :)

Lenke til kommentar
Bose produkter er så overpriset som det overhodet er mulig å fp det. Har hatt et par triport, er ikke verdt plastikken de er innkapslet i. Skal du først bruke så mye penger kan du vurdere Sennheiser HD25 :)

men er det samme størrelse på de da? Hvordan er støyreduseringen utad? vil helst ikke at bussjåføren hører meg selvom jeg sitter bakerst i bussen om du forstår :) har god erfaring med sennheiser fra før av så tviler ikke på at de leverer varene

Lenke til kommentar

men er det samme størrelse på de da? Hvordan er støyreduseringen utad? vil helst ikke at bussjåføren hører meg selvom jeg sitter bakerst i bussen om du forstår :) har god erfaring med sennheiser fra før av så tviler ikke på at de leverer varene

HD25 isolerer veldig bra , med mindre du hører veldi høyt tviler jeg på at personen som sitter vedsiden av deg vil være i stand til å høre hva du hører på , og du vil vel heller ikke høre noe særlig av ting rundt deg . Litt av meningene med HD25ene er jo tross alt å isolere ;)

Lenke til kommentar

HD25 isolerer veldig bra , med mindre du hører veldi høyt tviler jeg på at personen som sitter vedsiden av deg vil være i stand til å høre hva du hører på , og du vil vel heller ikke høre noe særlig av ting rundt deg . Litt av meningene med HD25ene er jo tross alt å isolere ;)

Tusen takk :) Vet du hvor de eventuelt selger disse i butikk? eller hvor de er billigst på nettbutikk? vil helst ikke vente :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...