eikr3 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har funnet ut at jeg trenger et nytt headset for bruk til musikk på bærbar mp3 spiller. Har vurdert Bose Triport original headset eller det med uttrekkbar ledning. De ligger til henholdsvis 1399 eller 1699,- Men lurer på om noen har noen erfaringer med noen av de? Trenger et headset som ikke er så altfor stort. Det er en fordel at de er noe stille for de i omgivelsene siden jeg kommer til å bruke de mye på mens jeg reiser med enten buss, tog osv.. Har et bose surround system i huset, og er superfornøyd med dette:) Vil tro det er noe samme kvalitet over headsettene de produserer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bose produkter er så overpriset som det overhodet er mulig å fp det. Har hatt et par triport, er ikke verdt plastikken de er innkapslet i. Skal du først bruke så mye penger kan du vurdere Sennheiser HD25 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eni med Captain Ødegård der ,Triportene blir etter min ærfaren alt for mye bass i , alt for mange detaljer forsvinner i den alt for overdrevne bassen , å som nevnt tidligere , de er rett og slett overpriset . Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Bose produkter er så overpriset som det overhodet er mulig å fp det. Har hatt et par triport, er ikke verdt plastikken de er innkapslet i. Skal du først bruke så mye penger kan du vurdere Sennheiser HD25 men er det samme størrelse på de da? Hvordan er støyreduseringen utad? vil helst ikke at bussjåføren hører meg selvom jeg sitter bakerst i bussen om du forstår har god erfaring med sennheiser fra før av så tviler ikke på at de leverer varene Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Bose produkter er så overpriset som det overhodet er mulig å fp det. Har hatt et par triport, er ikke verdt plastikken de er innkapslet i. Skal du først bruke så mye penger kan du vurdere Sennheiser HD25 men er det samme størrelse på de da? Hvordan er støyreduseringen utad? vil helst ikke at bussjåføren hører meg selvom jeg sitter bakerst i bussen om du forstår har god erfaring med sennheiser fra før av så tviler ikke på at de leverer varene HD25 isolerer veldig bra , med mindre du hører veldi høyt tviler jeg på at personen som sitter vedsiden av deg vil være i stand til å høre hva du hører på , og du vil vel heller ikke høre noe særlig av ting rundt deg . Litt av meningene med HD25ene er jo tross alt å isolere Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Bose produkter er så overpriset som det overhodet er mulig å fp det. Har hatt et par triport, er ikke verdt plastikken de er innkapslet i. Skal du først bruke så mye penger kan du vurdere Sennheiser HD25 men er det samme størrelse på de da? Hvordan er støyreduseringen utad? vil helst ikke at bussjåføren hører meg selvom jeg sitter bakerst i bussen om du forstår har god erfaring med sennheiser fra før av så tviler ikke på at de leverer varene HD25 isolerer veldig bra , med mindre du hører veldi høyt tviler jeg på at personen som sitter vedsiden av deg vil være i stand til å høre hva du hører på , og du vil vel heller ikke høre noe særlig av ting rundt deg . Litt av meningene med HD25ene er jo tross alt å isolere Tusen takk Vet du hvor de eventuelt selger disse i butikk? eller hvor de er billigst på nettbutikk? vil helst ikke vente :O Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Dersom du er i Oslo, så mener jeg å huske at de har dem på Imerslund musikk. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dersom du er i Oslo, så mener jeg å huske at de har dem på Imerslund musikk. Jepp, og da jeg kjøpte var de enda billigere på fotovideo.no i møllergata (takk for det tipset sinsen!). Vær obs på at de går konkurs i ny og ne, mtp. garanti http://www.akam.no/artikler/fotovideo_konkurs/48321 Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hehe, bare hyggelig... Ja, de er en del dyrere på Imerslund, men jeg kjenner ikke til noen andre butikker i Oslo som har de på lager nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå