Lefse Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hvis du har en receiver som er strømsterk, og gulvstående fornthøyttalere med god bassgjengivelse og dynamikk, så kan du klarer deg fint uten sub, ja. Jeg kjører selv 5.1 uten subwoofer, lar frontene spille LFE-kanalen, noe som fungerer utmerket. Nå skal det nevnes at jeg har CV fronter. kossen endrer eg på de? eg har kenwood KRF-V5200D Hvis du har Kenwood receiver, så ville jeg først tatt en titt bakpå og sjekka strømforbruket, kan være den er for svak. Uansett så stiller man dette i menyen på receiveren, det skal stå i manualen hvordan man gjør det. Hvilke fronter har du forresten? Anbefaler å ha fronter som minst går ned til 35Hz. Endret 12. mars 2008 av Lefse Lenke til kommentar
MarF Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis du har en receiver som er strømsterk, og gulvstående fornthøyttalere med god bassgjengivelse og dynamikk, så kan du klarer deg fint uten sub, ja. Jeg kjører selv 5.1 uten subwoofer, lar frontene spille LFE-kanalen, noe som fungerer utmerket. Nå skal det nevnes at jeg har CV fronter. kossen endrer eg på de? eg har kenwood KRF-V5200D Hvis du har Kenwood receiver, så ville jeg først tatt en titt bakpå og sjekka strømforbruket, kan være den er for svak. Uansett så stiller man dette i menyen på receiveren, det skal stå i manualen hvordan man gjør det. Hvilke fronter har du forresten? Anbefaler å ha fronter som minst går ned til 35Hz. Eg har Dantax P-2500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå