Gå til innhold

Trenger eg sub til hjemmekino?


Anbefalte innlegg

Hvis du har en receiver som er strømsterk, og gulvstående fornthøyttalere med god bassgjengivelse og dynamikk, så kan du klarer deg fint uten sub, ja.

 

Jeg kjører selv 5.1 uten subwoofer, lar frontene spille LFE-kanalen, noe som fungerer utmerket. Nå skal det nevnes at jeg har CV fronter.

 

kossen endrer eg på de? eg har kenwood KRF-V5200D

 

Hvis du har Kenwood receiver, så ville jeg først tatt en titt bakpå og sjekka strømforbruket, kan være den er for svak. Uansett så stiller man dette i menyen på receiveren, det skal stå i manualen hvordan man gjør det.

 

Hvilke fronter har du forresten? Anbefaler å ha fronter som minst går ned til 35Hz.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Hvis du har en receiver som er strømsterk, og gulvstående fornthøyttalere med god bassgjengivelse og dynamikk, så kan du klarer deg fint uten sub, ja.

 

Jeg kjører selv 5.1 uten subwoofer, lar frontene spille LFE-kanalen, noe som fungerer utmerket. Nå skal det nevnes at jeg har CV fronter.

 

kossen endrer eg på de? eg har kenwood KRF-V5200D

 

Hvis du har Kenwood receiver, så ville jeg først tatt en titt bakpå og sjekka strømforbruket, kan være den er for svak. Uansett så stiller man dette i menyen på receiveren, det skal stå i manualen hvordan man gjør det.

 

Hvilke fronter har du forresten? Anbefaler å ha fronter som minst går ned til 35Hz.

 

 

Eg har Dantax P-2500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...