oslo121 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg liker spill alla uncharted, assasins, GTA og sånne type spill. jeg vil ha et spill som tar litt tid å runne. Ikke ensformig og kjedelig- med at det skal ta litt tid med å runne mener jeg ikke at det er for vanskelig, men at det er et stort spill noen anbefalte spill ute nå eller like rundt gjørnet? vet at gta kommer i april men skal ha et spill før det dette er altså til ps3. har uncharted, assasins, ninja gaiden sigma, så liker jeg spill i samme gata som gta. skjønner? Endret 11. mars 2008 av cresp Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Kanskje nevne hvilket spill du har først, så vi ikke nevner dem du allerede har. Endret 11. mars 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis du vil ha et spill som tar tid bør du for all del styre unna Lost. Tok ikke mange timene å kjøre gjennom dette! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da anbefaler jeg at du skaffer Devil May Cry 4. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 call of duty 4... må ha internett for at det skal vare no lenge da, singel player delen er liten, men multiplayer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ratchet and Clank! Nylig kjøpte jeg TimeShift for 300,-. Synes det var et meget godt kjøp! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Et spill du vil bruke lang tid på å bli ferdig med er Oblivion. Det blir jo et litt annet spill enn det du ser ut til å være ute etter, men liker du rollespill kan jo dette være et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå