Gimlisonofgloin Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Når jeg kjører DC så låser det det en 10-20 sekunder og så funker det igjen. Har avinstallert og installert det igjen, men fortsatt samme problemet. Noen som har noen tips og ja jeg bruker DC++ også. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Er det når du starter programmet et det stopper opp? I så fall så er det bare det at programmet skal laste inn listen over delte filer, sjekke hva filer du har delt. Vis du deler mye kan dette ta lang tid, spesielt når du har delt mange så filer! Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Er det når du starter programmet et det stopper opp?I så fall så er det bare det at programmet skal laste inn listen over delte filer, sjekke hva filer du har delt. Vis du deler mye kan dette ta lang tid, spesielt når du har delt mange så filer! nei, det er når jeg browser eller downer Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei! Jeg har akkurat begynt med Direct Connect og er ikke særlig flink i direct connect eller noe som har med nettverk å gjøre. Men jeg var på et lan og der brukte noen andre direct connect, så jeg installerte det, og der koblet vi oss opp på en server og lastet ned fra hverandre, men når jeg kom hjem og skulle prøve dette programmet hjemme, hadde jeg ingen server å koble meg opp til?! (har to maskiner hjemme). Er det noen som vet hvordan en lager en slik server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå