3raz3r Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sett litt på Fjernoppklaring i Ebn som en mulighet nå, men så sitter jeg med noen spm jeg ikke fikk svar på når jeg har lest på mil.no. I alle fall som jeg ikke fant. Hvordan er det med allergi og fjernoppklaring? Og hvor god fysisk form må man ha? Har forstått at å gå med sekk er viktig. Men hva med resten? Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 God form er viktig, men du trenger ikke springe 3000m på ni blank. Viktigere at du er j***** seig. Allergien bør nok ikke være hemmende under noen som helst forhold. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Fikk 6/9 på allmenn helse, grunnet allergien og tidligere astma. Resten fikk jeg 9/9 på. Med unntak av teoritesten. Er jo ferskvannsfisk og nøtter jeg er allergisk mot, og tenkte kanskje dette kunne være en stopper mtp at man må klare seg en del på hva naturen har å by på. Om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vanskelig å gi deg et bra svar på dette. Ring rekrutteringsoffiser og spør er mitt tips. Tviler også på at det finnes så mange fjernoppklaringsmenn- og kvinner her inne som kan gi deg relevante svar. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Mazkin1: Husk at du må ha bestått førstegangstjeneste (eller være inne og dimmitere i nær framtid) for å kunne komme inn i Fjernoppklaringseskadronen (og resten av EBN). Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 I know! Jeg mener å huske at man må dimme senest i august for at man skal kunne søke FjernEsk. Altså at man har fullført ca ti mnd av førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå