Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten ser på andre

Gjest Jente 24

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt respektløst å se på andre jenter når man er ute sammen med kjæresten sin. Virker som om de fleste andre her er uenige med meg, men det er min mening. Dere kan selvsagt si at det er naturlig osv., men jeg synes uansett ikke at det er pent gjort mot kjæresten sin å gjøre det. I hvertfall hvis man vet at hun ikke liker det. Har man snakket om det på forhånd og blitt enige om at det er greit, så er det jo selvsagt en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente 24
Hvis gutter hadde vært lettkledde ute på byen, så skulle kjæresten min fått tilbake med samme mynt. Men det kommer aldri til å skje, unntatt hvis vi havner på en gay bar..hmmmm... For å være helt ærlig så får jeg ikke så mye igjen for å se på andre gutter. Det er nok en stor forskjell der. Jenter er deilige å se på, mens gutter kommer langt med sjarm og humor!
Du... Du finner a nok å glo på om du leiter. Hva med å få med deg typa di på treningsenter. Og så sitter du skikkelig åpenlyst å SIKLER på de bolegutta du vet han hemmelig beundrer. Slikt kan faktisk gjøre underverker i et forhold. OM du vet å spille kortene riktig vel å merke.

Jeg har sagt til typen min at jeg ikke ser på andre gutter. Han nekter for at det kan være sant, og at han vil begynne å følge med på hvor jeg ser, bare for å motbevise meg..hahah... Men.. Hvis jeg plutselig begynner å stirre på gutter på et treningssenter (god idé forresten), bare for å "ta igjen", og typen min kommenterer det - hva skal jeg si da?? Skal jeg si at jeg ikke gjorde det, eller skal jeg bare smile lurt??...hmm... skikkelig teit da...

Lenke til kommentar

Ingenting og bry seg om. Er en guttegreie det der med å snu seg og la blikket flakke over en kvinnekropp, tror vel egentlig de færreste er klar over det engang. Vi kan kjøre Lamborghini Diablo og enda snu oss og kikke i bakspeilet etter den blanke Volvo 240'n som passerte i motsatt kjørefelt. Vi ser... og kommer alltid til å gjøre det.

Skjønner at du kanskje syntes det er litt plagsomt, men det er fint lite annet du kan gjøre enn å bare godta det. Om det hjelper så heller prøv å ta det med et smil og snu litt på det. Det er jo fortsatt deg han drar hjem med? Kan jo bare konkludere med at du har utklassert dem han kun snur seg etter, ikke sant? :-)

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Ta en dag du er ute å går og se deg litt rundt på andre par som er ute.

Samme hvilken alder og kjønn, bare se litt på hvor de har blikket og hva de ser etter, så ser du fort at mange både menn og kvinner, selv om de er i ett forhold ser på andre mennesker som de finner tiltrekkende eller pene.

Samme om det er et kjæreste par på rundt 15-20 eller et par som har vært gift i 20-30 år.

Den gruppen som du mest sannsylig kommer til å se denne oppførselen på minst, er de på 60->, men under det så kommer nok alle til å flytte blikket over på en annen person enn den de er sammen med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Sjalu

Skjønner detten her med innstinkt og sånt.. Men var med typen min i byen tidligere idag, da han plutselig kommenterte at jeg må akseptere at han ser på andre jenter. Det er på en måte fear nok det, men jeg har mye vanskeligere for å akseptere det så lenge han kommenterte det. Det betyr på en måte at han tenker over det. Og da blir det noe mer enn innstinkt. Føler meg litt dum på en måte, hadde syns det var mye bedre om jeg bare visste at han så. Blir litt mer ukomfortabelt så lenge han bekrefter det.

Lenke til kommentar

Men han er ihvertfall ærlig. Hvordan skal han unngå å legge merke til damer, nå nå som sommeren er i annmars og jentene kommer til å gå rundt halvnakne.

Klarer det ikke selv, og dama mi vet at jeg ser på andre men hun vet samtidig at det aldri kunne falle meg inn og gjøre noe dumt.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å titte normalt bort på en pen jente og nistirre. Sålenge man er en normal kjæreste med en et sunt nivå sjalusi så takler man fint at typen titter på folk som går forbi, både jenter og gutter. Men å snu seg etter en pen jente og nærmest sleve er vel litt respektløst når man er i selskap med kjæresten.

Hadde syntes det hadde vært flaut i forhold til andre å jeg, vist han hadde snudd seg etter hver pene dame han så. Er jo noe folk legger merke til. Spesielt når du går rundt å leier på kjæresten. :roll:

Lenke til kommentar

De aller fleste titter nok, både gutter og jenter, og det er vel lite å gjøre med. Som nevnt over trenger det ikke være fordi man så gjerne vil bytte ut kjæresten sin med dama som gikk forbi etc, men det å glo og snu seg etter andre når man er sammen med kjæresten sin er bare respektløst.

Lenke til kommentar

Om ein person ikkje snur seg blir det litt kunstig, har jenter så stort oppmersomhetsbehov at dei ikkje lar oss sjå på andre jenter utan å tenke negativt med ein gang?

Eg er likevel enig i at han godt kan la være når du er med, å snu seg og alt det der. Det er noko som går seg til, mange som har eit kjempeforhold der begge partar ser langt etter andre utan at det betyr noko spesielt. Det blir som å sjå på ein bil eller motorsykkel, instiktivt og naturleg. Å forby nokon å gjere det blir for mykje for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...