bruker456281 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg personlig skal lese meg gjennom Gillian Flynn's 'Sharp Objects', er ikke typisk krim men leses skal den! Hva med dere? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg skal lese historien på melkekartongene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tror jeg skal lese innholdsdeklarasjonen på noen ølbokser. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tror jeg skal lese innholdsdeklarasjonen på noen ølbokser. Men det er jo det samme for hvert år? .. med mindre du tenker på de oppskryte påskeøla! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg trøster meg med at det er EN ting som aldri forandrer seg. I øl er det Malt, humle vann og gjær. Og ingenting annet... Det er så skremmende med alle disse nyvinningene nemlig. Du skulle visst hvordan det var da JEG var ung. Lenke til kommentar
ladybug Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Krim blir det vel neppe, men jeg skal i alle fall lese "Catcher in the Rye" av J.D. Salinger, og "Grapes of Wrath" av John Steinbeck. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skal ta "L" før påske, og er jeg heldig, får jeg låne Drageløperen i påsken, hvis ikke blir det fort Snømannen. Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg skal lese Stephen King med den andre siden, og Dean Koontz med begynnelsen på slutten Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skal lese Menn som hater kvinner av Stieg Larsson! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fallen engel aef Gunnar Staalesen, Skriften på veggen aef Gunarr Staalesen, og Mørkets makter av Robert Wilson. Skal lese litt annet også, men dette var den krimmen jeg skal lese (og selvfølgelig skal jeg få med meg radioteaterets påskekrim viss jeg ikke har hørt den før) Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Skal ta "L" før påske, og er jeg heldig, får jeg låne Drageløperen i påsken, hvis ikke blir det fort Snømannen. Gå for Snømannen. Det andre visvaset kan du lese når det ikke er påske og krimtaim. Er selv snart ferdig med nok en fengende Nesbø =D Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skal ta "L" før påske, og er jeg heldig, får jeg låne Drageløperen i påsken, hvis ikke blir det fort Snømannen. Gå for Snømannen. Det andre visvaset kan du lese når det ikke er påske og krimtaim. Er selv snart ferdig med nok en fengende Nesbø =D Ferdig med Snømannen; fy faen for en bok, holdt meg fengslet under leselampa i timesvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå