dagasc Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei, jeg skal på jobb intervju på Securitas 25. Mars. På nett sidene til securitas står det at "Aktuelle kandidater dybdeintervjues". Hva bør jeg forberede meg på? Det er alltid smart å forbrede seg før et intervju. Selv om det nok går veldig greit så vil jeg vite hva jeg møter. Noen som vil dele sin erfaring fra et intervju? Takk. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vær forberedt på at du må gi dem tillatelse til å hente ut en uttømmende politiattest på deg. Har du noen "hull" i CV'en vil du sannsynligvis også bli grundig utspurt om det. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Vær forberedt på at du må gi dem tillatelse til å hente ut en uttømmende politiattest på deg. Har du noen "hull" i CV'en vil du sannsynligvis også bli grundig utspurt om det. Attesten er ordnet og ok. CV'en har ikke "hull". Men lurte litt mer på hva jeg kan bli spurt om? Når de skriver at man blir dybdeintervjuet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Men lurte litt mer på hva jeg kan bli spurt om? Når de skriver at man blir dybdeintervjuet. Svar: Gå bak forhenget og kle av deg mens jeg tar på latexhanskene. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Men lurte litt mer på hva jeg kan bli spurt om? Når de skriver at man blir dybdeintervjuet. Svar: Gå bak forhenget og kle av deg mens jeg tar på latexhanskene. Å dæven.. Da er jeg nok ikke rett mann for jobben.. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen? Må da være noen som har vært på intervju på Securitas? Hva kan jeg forvente at det spørr om? Noe litt bort fra det "vanlige"? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 De kan spørre om HVA SOM HELST! Yrket går mest på hvordan du er som person. Har du vekterkurs? Hvis ikke kan du risikere å havne godt bak i køen. De kan spørre om hva som helst for å finne ut hvordan du er som person, og det kan også være forskjellige "scenario" Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skal selv på interjuv i morgen. Hvordan gikk det for trådstarter? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er umulig å vite hva de blir å spørre om. Som regel får man en del moralske spørsmål (eller type scenario) som du skal svare "rett" på. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Virker ikke som det er umulig å vite hva man blir spurt om. Han gikk gjennom et skjema med punkter og forskjellige spørsmål.. Litt usikker på om jeg vil få jobben, da jeg ikke har vekterkurs. Men lov å håpe. Endret 15. mai 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Som regel blir de med vekterkurs prioritert før de uten kurs. Som regel: - De uten kurs - Trinn 1 - Trinn 2 - Trinn 3 - Fagbrev Også har personlighet veldig mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå