Gå til innhold

Takk til komplett for god service


Anbefalte innlegg

Siden de fleste poster her med utelukkende negativ omtale, tenkte jeg at det ville være på sin plass å skryte litt av komplett her.

 

Kjøpte i oktober en Samsung 40M86 hos komplett for 14300 kr. Oppdaget senere at ting ikke var slik de skulle være i 1080P. Fikk beskjed av komplett om å sende inn tv'en til infocare for reperasjon.

Gjorde dette og fikk tv'en igjen med ny sw men med samme feil.

Sendte en mail til komplett der jeg fortalte at nå var jeg ganske så lei av å være fri for skikkelig tv. Han som svarte skrev at jeg bare skulle sende inn tv'en direkte til dem, så skulle de kreditere tv'en. Etter det jeg forstår så er det ikke vanlig å kreditere(gi pengene tilbake). Vanlig prosedyre er å sende nytt produkt.

 

Men uansett jeg satset på at jeg skulle få pengene tilbake slik at jeg kunne kjøpe en annen tv. Fikk etter en uke mail om at nå var feilen funnet og jeg fikk tilsendt en ny tv.

 

Ringte så til komplett å lurte på om jeg ikke skulle få kreditert tv'en slik det ble sagt i mailen. Og etter litt om og men så fikk jeg det. 100 % kreditering.

 

Så nå ligger det inne en bestilling på en Sony Bravia 46" W3000 hos komplett.

 

Syntest dette var godt gjort av komplett, da nytt produkt er det man egentlig har krav på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...