Support-PCB Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kan dere ta med et bilde av når dere holder den i hånda slik at vi får et inntrykk av hvordan den betjenes?Et bilde eller video hadde vært kjekt ja, spessielt siden det er et produkt ganske uten om det vanlige.. Här kommer en bild Kan dere ta med et bilde av når dere holder den i hånda slik at vi får et inntrykk av hvordan den betjenes?Et bilde eller video hadde vært kjekt ja, spessielt siden det er et produkt ganske uten om det vanlige.. Enig. Forsto ikke helt hvordan man skulle holde i denne. Ellers virket den litt stor/klumpete. Bild Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det kan vel nevnes at jeg har en liten videosnutt av den fra CeBIT tråden min Tid: 04:40 Jeg prøvde den litt. Jeg har store hender så den ble litt i minste laget for meg, men det var veldig gør uansett. Spørsmål!: kva var det han vant? fekk ikkje det med meg, men ganske eid at han vant på eit så stort arrangement som ceBIT Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 En PSU. En Tagan TG500-BZ. Hvis noen vil kjøpe så er det det bare å gi en lyd Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 jeg klarte ikke å fine dette på norske nettbutikker, har noen info om når/hvor dette kommer til Norge? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dere mangler "Neste side" knappen på nest siste side. Bare så dere vet.... Lenke til kommentar
guge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg er litt skeptisk. Jeg liker best å bruke en vanlig mus fordi håndleddet og fingrene kan flytte musen både sidelengs og fremover og bakover. Overarmen og skulderen brukes ganske lite. Jeg har brukt mus i 22 år nå, og har ikke hatt noe trøbbel med håndleddene enda. Når hånden vris til pistolgrep kan ikke lenger håndledded og fingrene flytte musen fremover og bakover. Nå må skulderen gjøre disse bevegelsene. For ca 10 år siden prøvde jeg en Anir mus med pistollignende grep, og i løpet av en halvtime hadde jeg både vonde skuldre og hodepine. Dette fordi jeg måtte gjøre finmotoriske bevegelser med skulderen og hele armen. Fingrene og håndledded er for finmotorikk, skulderen og overarmen er for grovmotorikk. Hvordan ergonomi-ekspertene i Anir fant ut at en løsning på RSI-problemer var å gjøre finmotoriske bevegelser med grovmotorisk muskulatur vet ikke jeg. Pistolgrepet er fint for sveiping sidelengs når sensoren er langt fram, og det er kanskje slik med mange førstepersonsspill at man ikke flytter musen så mye forover og bakover. Kanskje sveiping er mer relevant. Endret 13. mars 2008 av guge Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hvordan holder man egentlig dette vidunderet? De kunne jo godt tatt med et bilde i testen der man ser en hånd som holder denne musen for å få en ide om hvordan den virket. Edit: Ah.. så noen postet bilde av det nå. Men det burde da for p...er vært med i artikkelen. Og dere i hw.no burde jo også ha lagt med en test av når musen begynner å skippe (ala ESReality). Endret 13. mars 2008 av Misantropen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan holder man egentlig dette vidunderet? Hvor mange ganger skal folk spørre om det? Har faktisk tenkt på at en mus a la dette hadde vært smart, men aldri sjekka om det fantes. Virker egentlig behagelig, ihvertfall til spill. Selges den ett sted man kan prøve? Lenke til kommentar
Support-PCB Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvordan holder man egentlig dette vidunderet? De kunne jo godt tatt med et bilde i testen der man ser en hånd som holder denne musen for å få en ide om hvordan den virket. Edit: Ah.. så noen postet bilde av det nå. Men det burde da for p...er vært med i artikkelen. Og dere i hw.no burde jo også ha lagt med en test av når musen begynner å skippe (ala ESReality). Du har en bild längre upp på sidan Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det hadde jo vært morsomt å få kastet bort noen kr på denne musa, så er det noen som vet hvor en får kjøpt den? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det viktigste spørsmålet er vell om dette er et ergonomisk alternativ til vanlig mus, eller om det er et bedre alternativ til en vanlig mus, da i spillsammenheng? Er dette noe for at spillere ikke skal få vondt i håndleddet, eller for at man skal plassere kulene mere nøyaktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå