TEE Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du henviser til en wikiside. Det er like troverdig som "ekspertpanelet" til FTU som "oppfatter" at et batteri bør vare i minst 2 og 1/2 år. Jeg oppfatter at en 250 grams potetgullpose bør vare i mer enn 10 minutter. Derfor krever jeg ny 500 grams. Wikisiden sier ingenting om forbrukerrettigheter, noe du hadde sett dersom du faktisk hadde tatt deg bryet med å se på svarene du får istedet for å spy ut tåpelige kommentarer. Men jeg overvurderte deg kanskje når jeg antok at diskusjonen holdt et visst nivå av intelligens. Wikisiden jeg linket til viser deg medlemslandene i EU, som alle sammen er beskyttet av EU-direktivet om forbrukerrettigheter. I dette direktivet fastsettes regler for reklamasjonsrett, maks reparasjonstid, antall avhjelpsforsøk ets. Bortsett fra at man har 2-3 års reklamasjonsfrist er alt annet likt med det norske lovverket. Neste gang burde du kanskje vurdere å bruke hodet når du skal svare istedet for å ha det i potetgullposen. Lenke til kommentar
stanp Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du henviser til en wikiside. Det er like troverdig som "ekspertpanelet" til FTU som "oppfatter" at et batteri bør vare i minst 2 og 1/2 år. Jeg oppfatter at en 250 grams potetgullpose bør vare i mer enn 10 minutter. Derfor krever jeg ny 500 grams. Wikisiden sier ingenting om forbrukerrettigheter, noe du hadde sett dersom du faktisk hadde tatt deg bryet med å se på svarene du får istedet for å spy ut tåpelige kommentarer. Men jeg overvurderte deg kanskje når jeg antok at diskusjonen holdt et visst nivå av intelligens. Wikisiden jeg linket til viser deg medlemslandene i EU, som alle sammen er beskyttet av EU-direktivet om forbrukerrettigheter. I dette direktivet fastsettes regler for reklamasjonsrett, maks reparasjonstid, antall avhjelpsforsøk ets. Bortsett fra at man har 2-3 års reklamasjonsfrist er alt annet likt med det norske lovverket. Neste gang burde du kanskje vurdere å bruke hodet når du skal svare istedet for å ha det i potetgullposen. Var det jeg tenkte ja. Skulle ikke spurt eller tatt del i temaet.. Får bare halvgode svar og blir stemplet som dum når man ønsker avklaring. Latterlig.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) 2 og et halvt år!?!?! Mitt batteri varer bare ikke engang en time! Endret 13. mars 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
TEE Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Var det jeg tenkte ja. Skulle ikke spurt eller tatt del i temaet.. Får bare halvgode svar og blir stemplet som dum når man ønsker avklaring. Latterlig.. Du spurte hvilke land det var snakk om, jeg ga deg en liste med land i Europa som har meget gode forbrukerrettigheter. Hadde du giddet å ta deg bryet med å se på linken du ble gitt istedet for å kalle den lite troverdig uten å vite innholdet engang hadde du ikke trengt noen "oppklaring". Det latterlige er at du forventer å bli tatt seriøst når du tydeligvis ikke gidder å lese svarene du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå