Vegard_Haug Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Robotaction. Se videoen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 o.O Jøss, det der så kult ut. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tro meg, det er ikke så gøy som det ser ut som. Selve gameplayet er jo greit egentlig, men for å kjøpe våpen som ikke suger og deler til roboten din, så må man rett og slett grinde. Og det er dønn kjedelig. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei nei Flaringo! Ser du ikke potensiale for det spillet!? Grafikken er no "top notch", samt selve animasjonene er jo til å få gåsehud av for ¨holde oss i korthet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Spillet har nok allerede prøvd å utnytte potensialet sitt, men feilet etter min mening. Det har jo tross alt vært i beta-stadiet i hvert fall et år nå, og jeg tror ikke de kommer til å endre det så alt for mye hverken før eller etter realese. Du kan jo teste det selv om du er interessert! Kanskje får et annet inntrykk enn det jeg fikk: http://eu.exteel.com/eu/ Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Yo, litt lenge siden det har blitt posta her men spørr alikevel jeg Den taben på toppen hvor man kan velge språk, har et lite spørsmål angående den. Fordi, når man trykker på US så kommer ma til en helt annen side hvor man kan laste ned spillet, lage account etc, mens på EU siden kan man ikke gjøre en dritt, er det fordi det er en egen EU versjon som enda er i utviklingsfase? Eller er det bare rett og slett slack? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg