VikinGz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg driver på å bruker vista i virtualbox for å få laget en brukerbeskrivelse... men jeg sliter med at jeg ikke får nettverkskortet til å fungere. Jeg har prøvd alle nettverkskort men uansett så mangler jeg drivere... prøvd driverne til nettverkskortet fra produsenten av maskina og det fungerer fint i ren installasjon av vista men ikke som virtuell maskin. Kjører xp som hoved operativsystem Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Mener å ha lest at det er noe ekstra som må gjøres for å få nettverk til å fungere i Vista i Virtualbox, men har ikke prøvd å virtualisere Vista selv.. Google-søk etter vista + virtualbox + network ga følgende treff : http://www.arsgeek.com/?p=1348 Ser ut som det er en guide for hvordan man henter en driver og putter den inn til Vista i VirtualBox. Ser ut som den er skrevet med tanke på linux som host-OS, men tror nok kanskje du kan få hentet ut nok opplysninger derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå