Bellanca Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har akkurat re-innstallert maskinen med vista64. Kommer inn på nettet, men maskinen mister nettverksforbindelsen når den dvaler seg. Må restarte maskinen for å få nettverkstilkoblingen på plass igjen. Har brukt nøyaktig samme oppsett hele tiden, har kun formattert og innstallert vista64 på nytt. Maskinen er koblet via kabel til trådløs router. Både router og modem fungere som de alltid har gjort. Gode råd mottas med takk. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Alle maskiner mister nettverkstilkoplinger når dei går i dvalemodus, men det du meiner er at du ikkje får kontakt med nettet når du booter maskina igjen? Endret 11. mars 2008 av nefrums Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Korrekt. Maskkinen dvaler seg, jeg starter opp og null-niks nett. Må ta en full restart, da er den på nett igjen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde heller ikke dette problemet før. Men i det siste har den blitt sånn og lurer på om en oppdatering kan være medvirkende årsak. Jeg restarter ikke, men disabler og enabler det trådløsekortet, så er jeg på nett- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå