Joachim_F Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det massive flerspillerspillet Heltenes Mønstring: Den Siste Kampen har fått millionstøtte fra Norsk Filmfond. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skulle du sett. Interessant, får håpe Gamer.no er på hugget og leter etter flere detaljer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, dette virker absolutt interessant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 tydeligvis noen som har fått med seg den nye metoden til battlefield heroes Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg tror noen har lært av Battlefield Heroes... Oi, hvorfor skrev jeg akkurat det samme som B-real? Er vi adskilte tvillinger? Skilt ved fødselen? Kanskje jeg egentlig har levd inni deg i seksten år, og så har du dratt meg ut av neseboret og kalt meg "BiNko!"? Hm? HMM?! Som Rage_Hunter sa, får håpe Gamer følger med og holder oss oppdatert.. Offisiell plagieringsdag forresten. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å spille i nettleseren gjør det som sagt veldig tilgjengelig, men er litt redd det kan skape en del begrensninger. Hvordan står det f.eks. da til med 3D-mulighetene? Forøvrig så stiger Funcom-aksjen hele 6% på nyheten. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er jeg veldig skeptisk til, en ting er å lage et spill som skal kjøres fra nettleseren, en annen ting er det svært begrensede budsjettet Men det er kanskje ikke hele budsjettet da så det blir spennende å se. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Oi, hvorfor skrev jeg akkurat det samme som B-real? Er vi adskilte tvillinger? Skilt ved fødselen? Kanskje jeg egentlig har levd inni deg i seksten år, og så har du dratt meg ut av neseboret og kalt meg "BiNko!"? Hm? HMM?! Nei jeg tror nok ikke det Å spille i nettleseren gjør det som sagt veldig tilgjengelig, men er litt redd det kan skape en del begrensninger. Hvordan står det f.eks. da til med 3D-mulighetene?Tja...du kan så si..men det er vel ikke gitt en dato enda for nårtid dette her prosjektet skal ut og det kan hende noen har funnet opp noe crazy nytt Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Star Wars Jedi Accademy anyone? Ser ut som graven til den døde Jedi Masteren på Chandrila. Men blir dette et slags Runescape 2.0? Håper virkelig for Funcom sin skyld at dette blir bra..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syns egentlig Funcom burde holde seg til å få ut TSW *vilha* Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Virker som et bra konsept. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Artplant og Funcom samarbeider (PC) Nytt MMO-spill fra Norge Hvorfor PC? Dette spillet skal lages for nettleseren, og bør fungere fint på feks Nintendo Wii. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Uhmm... shockwave basert... skeptisk, høres en smule for "enkelt" ut. Ideén faller liksom mellom to stoler (for avansert som "nettspill" og for enkelt som MMO). Men, men - med god nok "story" og "feeling" kan det jo la seg gjøre. Skjønner ikke helt vitsen ultratilgjengelig "nettleser-spill" annet enn at de blir lettere å prøve det ut (bortsett fra på browsere hvor shockwave er sperret). Det er da nesten like lettvindt å laste ned en klient i disse dager. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fint initiativ, bare synd ingen tenkte på å fortelle dem at nettleserspill er og blir jalla. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Høres interessant ut* **følge med** Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) hmm, interresant.. Endret 11. mars 2008 av Andum Lenke til kommentar
Avariz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syns egentlig Funcom burde holde seg til å få ut TSW *vilha* Helt enig. Vi ser jo hvordan det går med AoC nå om dagen... Funcom er PR, PR, PR. Hvor er spillene? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det var jo svært lite penger da...2.5 mill. Men vi får se hvordan dette utvikler seg. Dersom de holder seg til et enkel motor så bør det kutte ned kostnaddene dramatisk. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "Forventet i November." Hah. Med funcom bak rattet så er det vel heller snakk om november 2011. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så ille er det vel ikke. Kanskje det blir noe liknende Sam & Max grafikk og animering? Kunne jo virket det... Så sant det er en god historie osv.. Men som Tiltman sa: Det er jo nesten like enkelt å laste ned en klient. Men da får de kanskje ikke de reklameintektene de kunne fått på login siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg