Hrodebert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hei alle barn... Utgangspunktet Prøver å lære meg de litt mer avanserte delene av Flash, og i den forbindelse lurer jeg veldig på hvordan man lager en "scroll" i Action Script (er det ikke dette man bruker?). Er dette veldig vanskelig? Blir på en måte som en iFrame i html. Har sett dette på mange websider og kunne gjerne tenkt meg å bruke dette på egnene websider med flash. Kan dessverre veldig lite om Action Script og koding (driver mest med design) så om noen kunne på en lettfattelig måte forklart meg dette eller linket til en side, der dette blir forklart, ville jeg vært takknemmelig! Eventuelt Hvis noen driver med dette selv og kunne laset opp en .fla fil med den aktuelle koden og en fungerende ”scroll” hadde jeg vært evig takknemmelig. Bruker Macromedia (ikke Adobe) Flash 8, hvis det har noe å si. Håper på seriøse innspill, på forhånd takk! Endret 12. mars 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ingen som har noen kommentarer?! Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Du burde kanskje være LITT mer tålmodig En time midt på dagen, da de fleste er på jobb, er antagelig ikke nok... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Nå har jeg vært tolmodig å forsatt ikke fått noe hjelp.. Kjipt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå