spareku Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 http://ip.norwegian.no/ip/FareCalendarExec...p;tracker=AD2FC Litt usikker på om jeg bør bestille nå eller vente. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Prisene vil nok mest sannsynlig gå opp. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det kommer veldig ann på hvor stor pågang det er. Er pågangen stor vil prisene stige jevnt, men til Moskva i påsken gikk prisene ned 2 måneder før avreise (sikkert dårlig salg) og pga. de lave prisene økte salget og nå ligger de høyere enn i utgangspunkktet. Om du bør gamble på prisnedgang kommer ann på hvor fleksibel du er på dato og reisemål. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er ikke fleksibel i det hele tatt. Moskva-Oslo 25. juni. Jeg er derimot fleksibel med valg av flyselskap. Men synes ikke det er verdt et par hundrelapper å ha en 6 timer stopover i Tallin for eksempel. Lenke til kommentar
c-naptik Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg er ikke fleksibel i det hele tatt. Moskva-Oslo 25. juni. Jeg er derimot fleksibel med valg av flyselskap. Men synes ikke det er verdt et par hundrelapper å ha en 6 timer stopover i Tallin for eksempel. Prisene vil sikkert gå opp, hvis du ser på andre avganger i fremtid, prisene er alltid 1420 kr, så det er den laveste du kan få. Jeg så noen tilbud på Oslo-Moskva strekning før. men det sjker ikke veldig oft. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ser ut som SAS er noe billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå