Athelas Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det noen som har peiling på om det er noen butikker i Oslo (helst i sentrum) som har Call of Duty 4 inne? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 vill nå tro oslo skulle ha det en plass Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det noen som har peiling på om det er noen butikker i Oslo (helst i sentrum) som har Call of Duty 4 inne? De fleste spillbutikkene i Oslo bør ha dette inne. Tror ikke du trenger å være redd for noen bomtur visst du beveger deg mot sentrum. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Er det noen som har peiling på om det er noen butikker i Oslo (helst i sentrum) som har Call of Duty 4 inne? De fleste spillbutikkene i Oslo bør ha dette inne. Tror ikke du trenger å være redd for noen bomtur visst du beveger deg mot sentrum. Si ikke det. Har tidligere vært utsolgt overalt hvor jeg har vært, inkl. f.eks. Platekompaniet, Spaceworld og Elkjøp. Men skal ta en tur til i dag å se hva jeg finner. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Fikk tak i det siste eksemplaret på ebgames. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Så flaks for deg Spillet er det beste fps-spillet som kom i 2007!! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Så flaks for deg Spillet er det beste fps-spillet som kom i 2007!! Yup. Spilte MP beaten på X360 og spilt gjennom spillet to ganger på PC. Genialt spill som overrasket meg totalt med kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå