Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er tit-fucking turn-off eller koooos?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg diskuterte også akuratt dette med en kamerat, jeg mener dette er turn off !

Hadde ikke fått den opp engang.

Ps Cosmo med K, du minner meg om en kar ved siden av med akuratt nuh... awkward.

Lars, skulle ikke bare svare fortere da, med en gang Kosmo med C posta topic begynte jeg å skrive denna posten =P Men du kom før meg. wth.

Endret av Wickedlike
Lenke til kommentar
jeg diskuterte også akuratt dette med en kamerat, jeg mener dette er turn off !

Ps Cosmo med K, du minenr meg om en kar ved siden av med akuratt nuh... awkward.

Ahh rofl.. fordi du er n00ben som er anti-tit-fucking..

Lars du syntes det er oppskrytt, har du gjort det med noen med ekte store brød? ;)

Lenke til kommentar
jeg diskuterte også akuratt dette med en kamerat, jeg mener dette er turn off !

Ps Cosmo med K, du minenr meg om en kar ved siden av med akuratt nuh... awkward.

Ahh rofl.. fordi du er n00ben som er anti-tit-fucking..

Lars du syntes det er oppskrytt, har du gjort det med noen med ekte store brød? ;)

Vel, vi kan jo teste vi da...

Lenke til kommentar
Det funker ikke ellers. ;)

Så ja...

Men altså ... Det var da godt. Og det var ikke direkte turn-off. Så bra ut gjorde det også (for de av oss som er litt visuelle av oss).

Men i bunn og grunn er det oppskrytt.

Lenke til kommentar
Det funker ikke ellers. ;)

Så ja...

Men altså ... Det var da godt. Og det var ikke direkte turn-off. Så bra ut gjorde det også (for de av oss som er litt visuelle av oss).

Men i bunn og grunn er det oppskrytt.

Kan delvis si meg enig i at det er en smule oppskrytt, men er fortsatt digg å gjøre noe litt uortodoks da. :wee:

Lenke til kommentar
Kan delvis si meg enig i at det er en smule oppskrytt, men er fortsatt digg å gjøre noe litt uortodoks da. :wee:
Tror nok ikke det er så uortodoks med dagens seksuelle revolusjon hvor folk er a-seksuelle, biseksuelle, dondrofile og gud veit hva.

Men man kan jo ikke avskrive det om man ikke har prøvd da. Så prøve må man.

Leste på et annet forum et sitat jeg har gjort til mitt eget siden jeg ikke husker hvem som sa det først:

"Prøv alt minst tre ganger før du sier du ikke liker det! Hvorfor tre ganger? Det kan jo hende man gjør det feil første gangen."

Lenke til kommentar

Liker store pupper så det er bare digg :) maddammen jeg holder på med nå har digre pupper så er bare morro der ;) hun liker det jo godt selv og morro å kunne knulle puppene samtidig som den kommer langt nok fram til at jenta kan bruke tunga på hodet.

Lenke til kommentar
For min del er det ikke turn-off, men heller ikke det helt store akkurat. Hvis dama holder på med en sugejobb så skader det ikke om hun dytter den mellom puppene sine. Litt forandring er ikke negativt.

Akkurat det jeg mener - takk for ditt bidrag! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...