Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Diskuterer med noen kamerater i klassen nå og spørsmålet er simpelthen hvorvidt tit-fucking er turn-off eller bare koooos...? Ja..? Nei..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Legg inn en "Oppskrytt" om det blir poll. Det er nemlig oppskrytt. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg diskuterte også akuratt dette med en kamerat, jeg mener dette er turn off ! Hadde ikke fått den opp engang. Ps Cosmo med K, du minner meg om en kar ved siden av med akuratt nuh... awkward. Lars, skulle ikke bare svare fortere da, med en gang Kosmo med C posta topic begynte jeg å skrive denna posten =P Men du kom før meg. wth. Endret 11. mars 2008 av Wickedlike Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 jeg diskuterte også akuratt dette med en kamerat, jeg mener dette er turn off !Hadde ikke fått den opp engang. Ps Cosmo med K, du minenr meg om en kar ved siden av med akuratt nuh... awkward. Ahh rofl.. fordi du er n00ben som er anti-tit-fucking.. Lars du syntes det er oppskrytt, har du gjort det med noen med ekte store brød? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg diskuterte også akuratt dette med en kamerat, jeg mener dette er turn off !Hadde ikke fått den opp engang. Ps Cosmo med K, du minenr meg om en kar ved siden av med akuratt nuh... awkward. Ahh rofl.. fordi du er n00ben som er anti-tit-fucking.. Lars du syntes det er oppskrytt, har du gjort det med noen med ekte store brød? Vel, vi kan jo teste vi da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars du syntes det er oppskrytt, har du gjort det med noen med ekte store brød? Det funker ikke ellers. Så ja... Men altså ... Det var da godt. Og det var ikke direkte turn-off. Så bra ut gjorde det også (for de av oss som er litt visuelle av oss). Men i bunn og grunn er det oppskrytt. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Vel, vi kan jo teste vi da... Fat-mans-tits-tit-fucking er ikke akkurat på min ønskeliste du.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars, skulle ikke bare svare fortere da, med en gang Kosmo med C posta topic begynte jeg å skrive denna posten =P Men du kom før meg. wth.Sorry. I'm just that fast baby! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Lars du syntes det er oppskrytt, har du gjort det med noen med ekte store brød? Det funker ikke ellers. Så ja... Men altså ... Det var da godt. Og det var ikke direkte turn-off. Så bra ut gjorde det også (for de av oss som er litt visuelle av oss). Men i bunn og grunn er det oppskrytt. Kan delvis si meg enig i at det er en smule oppskrytt, men er fortsatt digg å gjøre noe litt uortodoks da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan delvis si meg enig i at det er en smule oppskrytt, men er fortsatt digg å gjøre noe litt uortodoks da. Tror nok ikke det er så uortodoks med dagens seksuelle revolusjon hvor folk er a-seksuelle, biseksuelle, dondrofile og gud veit hva.Men man kan jo ikke avskrive det om man ikke har prøvd da. Så prøve må man. Leste på et annet forum et sitat jeg har gjort til mitt eget siden jeg ikke husker hvem som sa det først: "Prøv alt minst tre ganger før du sier du ikke liker det! Hvorfor tre ganger? Det kan jo hende man gjør det feil første gangen." Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som jente syns jeg ikke det høres spesielt opphissende ut, hehe. Ser bare for meg at jeg hadde syntes det var komisk. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Som jente syns jeg ikke det høres spesielt opphissende ut, hehe. Ser bare for meg at jeg hadde syntes det var komisk. Komisk er det, uten tvil, men er samt artig etter personlig erfaring. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 turn-off, siden jeg ikke liker store pupper Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Liker store pupper så det er bare digg maddammen jeg holder på med nå har digre pupper så er bare morro der hun liker det jo godt selv og morro å kunne knulle puppene samtidig som den kommer langt nok fram til at jenta kan bruke tunga på hodet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som jente syns jeg ikke det høres spesielt opphissende ut, hehe. Ser bare for meg at jeg hadde syntes det var komisk. Second. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis damen/jenta hadde veldig følsome pupper og de var i nogen lunde stor størrelse så...ellers..neh.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hmm kan ikke se det som noe å trakte etter. Da må i tilfelle dama har svære brød, noe som er ett turnoff i seg selv =) Ergo, nei Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ser ikke helt poenget. Mange andre steder å putte snabben. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For min del er det ikke turn-off, men heller ikke det helt store akkurat. Hvis dama holder på med en sugejobb så skader det ikke om hun dytter den mellom puppene sine. Litt forandring er ikke negativt. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 For min del er det ikke turn-off, men heller ikke det helt store akkurat. Hvis dama holder på med en sugejobb så skader det ikke om hun dytter den mellom puppene sine. Litt forandring er ikke negativt. Akkurat det jeg mener - takk for ditt bidrag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg