Pysj Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Greenpeace har kåret årets mest miljøvennlige mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor er god markedsføring et pluss? Det blir som disse "miljøvennlige" strømforsyningene med innpakkning i papp, og tilsvarende effektivitet som stille kvalitetsstrømforsyninger. Men alt i alt dør de etter 1 år. Lenke til kommentar
poe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor er god markedsføring et pluss? Det blir som disse "miljøvennlige" strømforsyningene med innpakkning i papp, og tilsvarende effektivitet som stille kvalitetsstrømforsyninger. Men alt i alt dør de etter 1 år. Skjønner ikke hva du mener? Mener du at miljøvenlig teknologi er dårligere enn ikke miljøvennlig teknologi? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei, men jeg ser ikke hvorfor markedsføring er en god ting. Da ville Hiper fått et pluss for det, selv om de bare varte i ett år. Lenke til kommentar
poe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei, men jeg ser ikke hvorfor markedsføring er en god ting. Da ville Hiper fått et pluss for det, selv om de bare varte i ett år. Markedsføring er selvfølgelig en god ting. Hvordan ville du ellers fått informasjon om nye produkter? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hmm. Telefonen finnes også i grønn, så kanskje det er derfor den vant? Håper at dette kan få produsenter til å tenke mer miljøvennlig. (Hint hint, Apple!) Skulle ønske Pvc blir fjernet, siden det blir til svovelsyre om det blir antent. (Pvc= poly vinylklorid) Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 synd at den er på førsteplass med mest stråling ikke at jeg bryr meg. 1,8 SAR Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 synd at den er på førsteplass med mest stråling ikke at jeg bryr meg. 1,8 SAR Greenpeace er borte om 20 år da med andre ord? Lenke til kommentar
LeMaoo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 så koselig dette var da, nå føler jeg nesten at jeg må kose litt ekstra med p1i'en min <3 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor er god markedsføring et pluss? Markedsføring er et pluss fordi det gjelder å bevisstgjøre folk flest på at det finnes enkelte produkter som er laget mer miljøvennlig av andre. Det er igrunnen likegyldig hvor miljøvennlig en telefon er dersom ingen kjøper den, men heller "miljøsvinene" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg