Johan H Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! Er det noen som vet når Fable vil bli lansert? Noen sier TBA, andre TBA 2003, og på hjemmesiden står det Spring 2003. Johan Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvis jeg skulle stolt på noen av dem, ville det vært hjemmesiden til spillet, selv om ingen utgivelsesdatoer er mye nøyaktige. Hvis du tenker selv, så tror jeg folka bak spillet vet litt mer nøyaktig når spillet skal bli lansert enn en kamerat eller en spillside. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Etter det jeg har lest, på hjemmesiden og på forskjellige forum osv så kommer det spring 2003 til uk og andre plasser i europa, så det er best det kommer til norge rimelig raskt! :o Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 sånne spill bruker å bli litt forsinket, så jeg satser på tidli 2004... det blir et genialt spill , så mye er sikkert, håper Ringenes Herre faktoren er høy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå