Axl91 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg har satt på effektanlegg på min X-race og skiftet dyse. Den går i 75 men det blir veldig høyt turtall. Har lyst til å kjøre i omtrent samme tempo (kanskje litt fortere ) På samme turtall. Er ikke helt sikker på hvor mange tagger jeg har på drevene nå. Har sett litt rundt på internett og på crash.no har de mange forskjellige drev. Så spørsmålet mitt er: Vil et 14 eller 13 foran, og 52 bak passe bra? Endret 11. mars 2008 av Axl91 Lenke til kommentar
storkers Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har satt på effektanlegg på min X-race og skiftet dyse. Den går i 75 men det blir veldig høyt turtall. Har lyst til å kjøre i omtrent samme tempo (kanskje litt fortere ) På samme turtall. Er ikke helt sikker på hvor mange tagger jeg har på drevene nå. Har sett litt rundt på internett og på crash.no har de mange forskjellige drev. Så spørsmålet mitt er: Vil et 14 eller 13 foran, og 52 bak passe bra? du må jo sjekke ka du har først! så kjøper du bare 2-3 drev med 1 å 2 eller 3 tann mere til fårran koster jo ingen ting pluss at du kan velge selv ka du syns e best.. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har satt på effektanlegg på min X-race og skiftet dyse. Den går i 75 men det blir veldig høyt turtall. Har lyst til å kjøre i omtrent samme tempo (kanskje litt fortere ) På samme turtall. Er ikke helt sikker på hvor mange tagger jeg har på drevene nå. Har sett litt rundt på internett og på crash.no har de mange forskjellige drev. Så spørsmålet mitt er: Vil et 14 eller 13 foran, og 52 bak passe bra? du må jo sjekke ka du har først! så kjøper du bare 2-3 drev med 1 å 2 eller 3 tann mere til fårran koster jo ingen ting pluss at du kan velge selv ka du syns e best.. Så du syns jeg bare burde kjøpe fordrevet? Og ikke bytte bakdrev? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har satt på effektanlegg på min X-race og skiftet dyse. Den går i 75 men det blir veldig høyt turtall. Har lyst til å kjøre i omtrent samme tempo (kanskje litt fortere ) På samme turtall. Er ikke helt sikker på hvor mange tagger jeg har på drevene nå. Har sett litt rundt på internett og på crash.no har de mange forskjellige drev. Så spørsmålet mitt er: Vil et 14 eller 13 foran, og 52 bak passe bra? du må jo sjekke ka du har først! så kjøper du bare 2-3 drev med 1 å 2 eller 3 tann mere til fårran koster jo ingen ting pluss at du kan velge selv ka du syns e best.. Så du syns jeg bare burde kjøpe fordrevet? Og ikke bytte bakdrev? Har du original drevet? For det er på 80 tagger, 14-52 er en grei mellomting. Bruker å gjøre rundt 90 hvis du klarer å dra ut girene Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) jeg vill prøvd først med kunn bytte av fårdrev.vist du har 80 bak syns jeg det hørtes mye å gå ned til 52.en anna ting er at med fårskjellig slitt drev/kjede slites alt mye fortere,så egentli bør man kjøpe alt nytt.men dette ser ikke jeg på som ett problem etter som at kjede/drev er billig med dagenspriser.så lenge du ikke sitter på hybel å eter spagetti me ketsjup. Endret 12. mars 2008 av storkers Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 13-52 bruker di fleste med potte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå