Joachim_F Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nå kan du laste ned et nytt eventyr for Mass Effect på Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så det er bekreftet at det kommer flere? Positivt, synes DLC-pakken var grei. Det beste hadde kanskje vært en ny main-quest, men tviler på det skjer. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syns det er bra at de utvider et så bra spill Men jeg lurer på om jeg kan spille dette innholdet på en karriere hvor jeg har spillt igjennom spillet? For sist gang jeg prøvde å fortsette å spille på den karrieren fortsatte jeg bare fra sist gang jeg hadde lagret.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil hjem...å laste ned Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så dette er egentlig bare en stor side-quest? Hadde satt veldig pris på om Bioware laget en ekte utvidelsespakke med nytt main quest. Hadde gjerne betalt penger for den! Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syns dette hørtes litt tynt ut... Tror jeg venter på en eventuell mini-review av brukerne her Lenke til kommentar
Glenmohr Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "Other key announcements included the confirmation (again) that Mass Effect would be returning to complete its trilogy on both 360 and PC. The game began as a trilogy when news first broke, and it seems that EA is going to support it full-on from here, with Gibeau stating that it, "… will be a franchise for EA for a very long time." "(IGN 13.02.08). Har spilt gjennom quest'en og den var litt tynn. Hvis du bruker en figur med høy level og gode våpen vil du ha gjort det unna ganske kjapt. Moro var det likevel. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan funker dette'a? Fortsetter det ETTER end game, eller må jeg loade en game som ikke er fullført enda? Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syns dette hørtes litt tynt ut... Tror jeg venter på en eventuell mini-review av brukerne her henger meg på her, verdt 400 m$ $? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Fillern. Har ikke et savegame hvor jeg kan ta turen opp fra "tanksen" min til skipet så jeg får ikke brukt galactic map. Pokker. må jeg starte en ny kar? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Så dette er egentlig bare en stor side-quest? Hadde satt veldig pris på om Bioware laget en ekte utvidelsespakke med nytt main quest. Hadde gjerne betalt penger for den! Mass Effect 2 kommer etterhvert Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Fillern. Har ikke et savegame hvor jeg kan ta turen opp fra "tanksen" min til skipet så jeg får ikke brukt galactic map. Pokker. må jeg starte en ny kar? Du må ha en save der du har tilgang til Normandy. Så om du har kommet til Saren er det nok for sent. Da må man sikkert starte en ny kar, og skynde seg gjennom Citadel. Burde ta maks 30 min. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Helt ok pakke, men ser helst at de setter alle kluter til på ME2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg