Neddo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hold på og spela på PC-en min for dagen og då la eg merke til av cpu tempraturen var veldig høge låg på ca 65 grade, har ein Intel Q6600 synst det var litt varmt so fann ut eg skulle kjøpe noke kjøling til den. Har bestillt denne til prosessoren: Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler og OCZ Freeze Extreme Thermal Kjølepasta og det er eg lurte på er om ein skal fjerne den gamle kjølepastaen som ligger på, skrape av eller berre la den ligge? Kjøpte denne og Cooler Master Cross Flow Fan Endret 11. mars 2008 av Neddo Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fjern gammel pasta før du smører på ny ja Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Takk for kjapt svar, er det berre og skrape den av med kniv eller noke sant? Har skjermkorte XFX GeForce 8800GTX som ligger på 70 grader og det synt eg var ganske mykje, noke so veit kva tempraturen skal ligge på dette korte, lurte på kansje noke ny kjøling til denne og kansje denne Thermaltake TMG ND5 VGA Cooler. PC-en er ikkje overklokka men kjekt og ha litt kjøling viss eg skal gjerde det eller på varme sommardager Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg anbefaler å lese gjennon denne http://www.hardware.no/artikler/goop_pasta-guide/12603 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis grafikkortet ligger på 70c under load ville ikke jeg gjort noe med det. Den guiden jeg viste er litt utdatert, men du skjønner greia. du kan finneflere guider på nettet, google it Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Eit dumt spørsmål, fekk kjølaren til CPU og inn i pakken følte med noke som heiter "Super Thermal Grease ZM-STG1" er det kjøle pasta? Edit: fann ut det var kjøle pasta Endret 16. mars 2008 av Neddo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå