Andre1980 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sjekk Kapaks nå.... Hmmz... har du vært og rota i Telsis? Fy!! fy!!! Blir vel ikke flere linjer bare ved å fjerne deler av ei eksisterende linje i LK... linja er der jo fremdeles selv om den ikke er registrert? Eller lå det noen nye linje-ettere? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sjekk Kapaks nå.... Hmmz... har du vært og rota i Telsis? Fy!! fy!!! Blir vel ikke flere linjer bare ved å fjerne deler av ei eksisterende linje i LK... linja er der jo fremdeles selv om den ikke er registrert? Eller lå det noen nye linje-ettere? Gammel LL som brukte trådpar på kabel nærmest sentral. Det kan selvsagt ikke garanteres at Espen K får den linja da kapasiteten inne mot sentral er veldig dårlig. Her er det først til mølla da forskjellige ISP'er sikkert har ventelister på kunder som kunne trengt føring i den kabelen for å kunne få adsl. Men sjansen er der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei trikset for og få plass i en sentral er og bestille en analog telefon fra telenor , deretter kan du fritt bestille adsl fra hvem som helst . det funket i vertfall fint her jeg bor , grunnen er at det skal være ledige linje til alle som vil ha telefon , og begynner det og bli lite linjer i en sentral er disse vistnok reservert til tlf og folk som ikke skal ha tlf men bare adsl blir avvist for og holde ledige linjer . jeg bestilte adsl fra ngt , men ble avvist pga manglende linje , ringte Telenor , og de sa det var mulig for meg og få adsl , men kun vist det ble installert fast telefon , så jeg bestilte en fastelfon , fikk leveringsdato , ringte ngt og sa at da fikk jeg linje og vil ha nett fra de . dagen etter at fasttelefonen var installert fikk jeg nett fra ngt opp og da ringte jeg og sa opp fastelefonen . det ble noe dyrere siden jeg måtte betale for instalasjonen av fasttelefonen og , men pytt hva gjør man ikke for nett Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) . Endret 17. mars 2008 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Har nå fått instalasjonsdato for adsl av nextgentel Ser ut til at det gikk i boks gitt Stoooor takk til vedkommende som på eget innitsiativ kikket nærmere på saken etter å ha lest om problemet i denne tråden Det var overhode ikke forventet og kom som en kjempe positiv overaskelse. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 det ble noe dyrere siden jeg måtte betale for instalasjonen av fasttelefonen og , men pytt hva gjør man ikke for nett Hva kostet instalasjonen av fasttelefonen? Og var det bindingstid på telefon, slik det er på adsl? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 ingen bindingstid , installasjonen kostet vell en 1000 lapp , husker ikke helt , det funket og eg fikk nett . Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 det ble noe dyrere siden jeg måtte betale for instalasjonen av fasttelefonen og , men pytt hva gjør man ikke for nett Hva kostet instalasjonen av fasttelefonen? Og var det bindingstid på telefon, slik det er på adsl? Er usikker på instalalsjon av telefon koster, men det er vanligvis 12mnd bindingstid. Men det at telefon kan leveres garanterer ikke at adsl kan leveres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå