Gå til innhold

Man lærer av sine feil, foto brude kjole

Anbefalte innlegg

Først av alt, så må jeg si at selve fotoseansen var skikkelig gøy. Fant en ubåt topp om jeg kan kalle det på Dora i trondheim, som jeg valgte å bruke som bakgrunn.

Lys ble satt opp, 3 stk.. 1 softboks foran kamera, 1 kamera høyre og en som var siktet mot bakgrunnen.

Det jeg gjorde feil her var først og fremst at jeg ikke instruerte modellen til å holde seg innnen arbeidsområdet til softboksen.. Slik at hun i denne posseringen var til side av lyset. Dermed fikk jeg uheldige skygger. Det andre var vell at jeg ikke passet på at hu varmet seg nok, så hu ble noe lilla..

Her er orginal bildet http://www.emfphoto.no/before.jpg merk de mørke skyggene som softboksen var ment til å utjevne..

Og her er den redigerte versjonen

IMGP3641-Edit.jpg

click

Så hva var det jeg prøvde å oppnå med denne seansen, jo trening på lys.. Prøvde å få til en mer spennende lys effekt en den typiske myke duse. Posseringen er ikke ment å være provoserende, men heller morsom..

Regner med at det er noen som mener hu ser ut som plastikk nå, men det er denne stilen jeg liker ;)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med at det er noen som mener hu ser ut som plastikk nå, men det er denne stilen jeg liker ;)...

Det var akkurat det jeg tenkte da jeg så på bildet. I min mening for mye overkill i post-prosessen, jeg likte orginalen mye bedre.

Når det er sagt, stilig og nyskapende bilde. Flott lys, stilig valg av lokasjon, alt i alt godt utført :thumbup:

Lenke til kommentar

takker.. dora er et spennende sted å jobbe i.. Har jo mye junk å bruke som bakgrunn ;).. passelig for oss fattige foto entustiaster og nybegynnere som meg.

har forøvrig dempet rødtonnen hennes.. og uppet rødtonnet på det andre bildet av henne.. for de som orket å klikke inn på galleriet mitt ;)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...