Mr_dude Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hei jeg har tnkt å kjøpe en xbox 360, men lurer på om det går ann å koble xboxen til min laptop via et tvkort? Hva slags porter er det jeg må ha på tvkortet? jeg trenger ikke verdens beste bildekvalitet som hd etc. hva slags porter er det xboxen har som utgang? (lyd og bilde) jeg setter pris på alle svar. mvh Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hæ? Du vil kople xboxen til laptopen slik at du får bilete frå xboxen på laptopskjermen? Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 ja helt riktig. jeg har gjort dette før men med en playstation 1. psx og xbox360 er ikke det samme da. jeg koplet psx1 til min laptop via tvkort og fikk bilde på laptop skjermen. jeg lurer på om det går ed xbox360 også. m Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Regner med at du har kompositt (rød, gul, hvit) på tv-kortet, og det følger med på alle 360 versjoner rett i esken! Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 ja det var komposit med rød gul og hvit jeg koplet til psx1 også. da tror jeg at det ikke skal være noe problem. takker og bukker ((: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bare vær klar over at du sannsynligvis vil få etterheng med denne løsningen. Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 hvorfor vil jeg få etterheng? (hva er etterheng forested?) er det sånn ad lyd og bilde ikke henter sammen? henger etter?? isåfall det vil jeg helst ikke ha )))): Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hvorfor vil jeg få etterheng? (hva er etterheng forested?) er det sånn ad lyd og bilde ikke henter sammen? henger etter??isåfall det vil jeg helst ikke ha )))): Det er det du tenker på ja. Ingen vil ha det, men det skjer. Skjedde i allefall når jeg prøvde å kjøre samme løsningen selv på laptopen. Mulig du er heldig med at kortet ditt faktisk tar signalene ordentlig, det skjedde i allefall ikke med meg verken på PS2 eller Xboxen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Heisann, tar opp igjen denne tråden istedefor å lage en ny: Er det mulig å kjøre en eller annen kobling slik at man tar opp samtidig som man spiller? altså at kablene er koblet til PCen og tven samtidig? Trenger da også TVkort til en bærbar PC, noen som har noen erfaringer/råd? mX Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vet ikke om du kan spille på tvn og ta opp på PC-en samtidig, men både i teori og praksis kan du koble en hvilken som helst spillkonsoll til ett tv kort og ta opp mens du spiller. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vet det, men da blir det muligens som det er nevnt ovenfor, at bilde og lyd henger etter litt. Regner med dette har noe med kvaliteten på tv kortet også da men...noen som har prøvvd dette på en laptop og vet om et kort som funker opptimalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå