_Nitro_ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har skiftet absolut ailt inni den boxen min nu,,,, Men jeg får ikke til å installere WinXP, får beskjed om at, "GREIER IKKE Å KOPIERE FILENE: bland ainna netlogon.exe" Noen som har tips? Begynner å bli ganske lei av dette nu,,, ;( Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Har prøvd med en Orginal CD plate, og 5 brente kopier.;( Har oxo testet cd platene på en annen pc, der gikkk de fint,, :wink: Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Har du prøvd å installere på en annen harddisk? Eller i verste tilfelle lavformatert harddisken før du har startet installasjon... Det kan hjelpe... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Mener med å lav formatere? Har skiftet disken opp til flere gang.., først med en gammel 3 gigger (5400 rpm)... så en 9 gigger (7200 rpm), nu en 60 (7200rpm) gigger.. vart lexom itj nå my anerledes. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Har endeli funnet feilen,, Det var rammen min som var fucket.,;( Satte inn en ny (lånt) M-Tech 512 sdram Pc-133 da fungerte det fint... alt gikk fint inn. Gleder meg til nye rammen min kommer,, Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Lavformatering er ikke no man gjør hjemme. Det skjer på fabrikken der diskene lages!! Lenke til kommentar
erl Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Nix, lavformatering kan tas hjemme oxo...f.eks. IBM har eget pog for d... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Stemmer d. Glemte proget til IBM. Har d selv og greier :smile: Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Har dåkk en URL til den siden det går an å last ned det "fine" programme fra IBM? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå