-Chris- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hei. jeg har planer om å kjøpe meg en ny bærbar pc. jeg skal bruke den til skole arbeid og til spilling når jeg er ute å reiser. for hjemme har jeg en stasjonær jeg kan spelle på. den skal helst ikke koste mere en 13k M.v.h christoffer Endret 11. mars 2008 av -Chris- Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) aldri og da mener jeg aldri kjøp en hp, gjorde feilen selv og jeg sikler etter håpet om at den går til helvete slik at jeg kan kjøpe denne http://www1.euro.dell.com/content/products...mp;s=dhs#tabtop Endret 11. mars 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 aldri og da mener jeg aldri kjøp en hp, gjorde feilen selv og jeg sikler aetter håpet at den går til helvete slik at jeg kan kjøpe denne Hvorfor ikke en HP? Jeg har en HP bærbar selv og er fornøyd med den, mitt bruk tatt i betraktning. Du må ihvertfall komme med minst en begrunnelse for hvorfor du ikke er fornøyd med HP.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) aldri og da mener jeg aldri kjøp en hp, gjorde feilen selv og jeg sikler aetter håpet at den går til helvete slik at jeg kan kjøpe denne Hvorfor ikke en HP? Jeg har en HP bærbar selv og er fornøyd med den, mitt bruk tatt i betraktning. Du må ihvertfall komme med minst en begrunnelse for hvorfor du ikke er fornøyd med HP.. dårlig service, støtter ikke linux, gjennomsnitts temperatur på 60 grader når jeg er på Internett og 77-80 når jeg spiller spill, web camen funker av og til, hp selv har erklært at hp pavillion serien er fuckt, får lite får pengene, hurtigtastene ryker fort, finger av trykk leserne som er på enkelte i serien slutter å funke, stygg viftesystem, lav batterikapasitet, nettverkskortet som er i disse computerne kan plutselig deaktiveres når du legger PC-en i sove modus. var det god nok grunn eller skal jeg ramse opp mer? Endret 11. mars 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
DHM Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Har hørt veldig mye bra omtale om Alienware, har aldri prøvd en av de selv, men Hardwaren som sitter i de er helt sinnsykt. Link Edit: Pris: Ca. 11k før frakt. Endret 11. mars 2008 av DHM Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 aldri og da mener jeg aldri kjøp en hp, gjorde feilen selv og jeg sikler aetter håpet at den går til helvete slik at jeg kan kjøpe denne Hvorfor ikke en HP? Jeg har en HP bærbar selv og er fornøyd med den, mitt bruk tatt i betraktning. Du må ihvertfall komme med minst en begrunnelse for hvorfor du ikke er fornøyd med HP.. dårlig service, støtter ikke linux, gjennomsnitts temperatur på 60 grader når jeg er på Internett og 77-80 når jeg spiller spill, web camen funker av og til, hp selv har erklært at hp pavillion serien er fuckt, får lite får pengene, hurtigtastene ryker fort, finger av trykk leserne som er på enkelte i serien slutter å funke, stygg viftesystem, lav batterikapasitet, nettverkskortet som er i disse computerne kan plutselig deaktiveres når du legger PC-en i sove modus. var det god nok grunn eller skal jeg ramse opp mer? Takk Det var en begrunnelse god nok! Jeg har selv en HP Compaq, dvs bedriftsserien til HP. Har ikke hatt den så lenge, men til nå så har jeg ikke hatt noe problem med den. Jeg har også hørt om problemene HP har med pavillion serien sin. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) jeg hater min min hp pavillion dv 9232 og jeg drømmer nesten om at jeg kan kreve pengene tilbake og gå over til dell Endret 11. mars 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette ble vist litt off topic For å komme inn på litt rett spor igjen så synes jeg at du skal gå i en butikk og finne ut hvor stor skjerm du ønsker på PC-en.. En 17" kan fort bli stor og tung å dra med seg på skole og tur. Noen gode 15.4" pc som du selv kan konfigurere etter eget ønske, og dermed slik at du kommer under priskravet ditt: - Multicom Compal JFL92+ Evt JFL90+ eller en annen der. - Dell XPS M1530 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 er jo enn fordel å ha 17" vis du skal se på fil, spille heller skrive generelt. grunnen at 17" er bedre å skrive med er jo at tastaturet er er lik en stasjoners tastatur oppsett. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 er jo enn fordel å ha 17" vis du skal se på fil, spille heller skrive generelt.grunnen at 17" er bedre å skrive med er jo at tastaturet er er lik en stasjoners tastatur oppsett. Fins ikke bedre pc til prisen.. du kan oppgradere om du vil:P Link: http://zepto.no/Shop/Config.aspx?configura...;notebookid=636 Lenke til kommentar
DHM Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 er jo enn fordel å ha 17" vis du skal se på fil, spille heller skrive generelt.grunnen at 17" er bedre å skrive med er jo at tastaturet er er lik en stasjoners tastatur oppsett. Fins ikke bedre pc til prisen.. du kan oppgradere om du vil:P Link: http://zepto.no/Shop/Config.aspx?configura...;notebookid=636 Skjermkort er det i den da ? o.O Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 er jo enn fordel å ha 17" vis du skal se på fil, spille heller skrive generelt.grunnen at 17" er bedre å skrive med er jo at tastaturet er er lik en stasjoners tastatur oppsett. Fins ikke bedre pc til prisen.. du kan oppgradere om du vil:P Link: http://zepto.no/Shop/Config.aspx?configura...;notebookid=636 Skjermkort er det i den da ? o.O Trykk på den vakre linken Lenke til kommentar
DHM Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gjorde det, men var tydeligvis i hastverk siden jeg klarte å overse den ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå