Gå til innhold

StarCraft II-rase med mye nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. utgivelsesdato så har dei sagt at målet er å få den ut i 2008. Har dessverre ikkje linken til intervjuet kor det blei sagt, men utifra kor langt dei er allerede komt, så er det ikkje utenkelig at dei klarer det.

At Queen blir definert som ny er jo forståelig siden funksjonaliteten er heilt forskjellig fra SC1-uniten. Men dersom den tankegangen skal brukes kan jo det sies at Infested Marine også er ein ny unit, siden denne no ikkje lengre er selvmordsbomber, men fungerer som ein marine, bare litt treigere.

I samme diskusjon veit ein lite om Swarm Guardian, men den burde nok ligne på gode gamle guardian. Tiden vil vise :-)

Når det er sagt, så har dei ein del finpuss å gjøre før eg blir kvitt den ekle smaken i munnen av zergene. Spesielt navnene på dei nye unitsene "infestor", "corruptor". Blir ikkje det litt rett fram? Skal me sjå... "infestor" tar over bygninger ved å infestere dei, og "corruptor" tar over motsander units ved å... tør eg sei det...korruptere dei? (og ja, korruptere er herved eit verb).

Menmen, dette blir nok utvilsomt eit fantastisk spel, og dersom dei heldt ved story konseptet dei viste tidligere (med rpg-element), så blir det nok åndsvakt bra greier.

For fleire bilder og videoer,

http://sclegacy.com/

Lenke til kommentar
Dronningen (ny enhet)

hvordan det? queen eksisterte i det gode gamle også...

Denne dronningen er et helt nytt enhets konsept, og har ingen likheter med gamle dronningen bortsett fra navnet.

Gamle dronningen var en flygende caster, men denne dronningen er en treg men veldig kraftig bakkeenhet som er spesialdesignet for å forsvare basen. Den har mange spesialegenskaper somm kun fungerer - eller fungerer best - i din egen base på creepet. DU kan se den i zerg videoene som ble sluppet.

-Stigma

Lenke til kommentar
Når det er sagt, så har dei ein del finpuss å gjøre før eg blir kvitt den ekle smaken i munnen av zergene. Spesielt navnene på dei nye unitsene "infestor", "corruptor". Blir ikkje det litt rett fram? Skal me sjå... "infestor" tar over bygninger ved å infestere dei, og "corruptor" tar over motsander units ved å... tør eg sei det...korruptere dei? (og ja, korruptere er herved eit verb).

ikke fordi det er noe annet flisespikking - korrumpere er et norsk ord som passer, eventuelt forderve.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...