mcgroven Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Blizzard har gått ut med detaljer om den tredje rasen i etterlengtede StarCraft II. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gleder meg så mye at det gjør vondt til dette spillet. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Gleder meg så mye at det gjør vondt til dette spillet. Kaster meg på den eg og. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Får håpe at StarCraft II blir bedre enn ena, som jeg ikke likte så godt. Men hvis det blir på høyde med WarCraft3 noe som jeg tviler på, ville det ha vært utroig. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Første Starcraft var jo utruleg episk. Det er derfor eg har så stor interesse i toern. Husker enda då eg lagde masse hydralisk og spytta fienden ned i grusen, flotte tider. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Dere tre er heller ikke alene blir den største nyheten i hele 2008 hvis det kommer i år, yessss, har aldri vært så begeistret over ett spill. Endret 11. mars 2008 av AllColer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette ser veldig bra ut. Da Blizzard først viste fram SC2, kunne spillet se ut som om det bare var en visuell oppgradering. Nå ser man at spillet har fått mange nye elementer. Gleder meg veldig til dette, selv om jeg bestandig har sugd i SC1. Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Steike, dette gleder jeg meg til! StarCraft II's systemkrav kommer til å avgjøre hva slags PC jeg kjøper neste gang. Jeg håper å slippe unna med en "cheap-o" hjemmekontor-PC, men hvor bra maskinvaren må være er opp til de gode folkene i Blizzard. Har noen gjort seg opp noen antakelser omkring hva slags systemkrav StarCraft II kommer til å få? I så fall hadde det vært trivelig med en liten heads up... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dronningen (ny enhet) hvordan det? queen eksisterte i det gode gamle også... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Aah.. SC og Age of Empires 2 er de eneste strategispillene jeg noengang har likt. Har ikke spillt noen av dem på mange år, men gleder meg utrolig mye til SC2 likevel. Lenke til kommentar
mads Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Endelig! Gleder meg som bare det til dette spellet! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Steike, dette gleder jeg meg til! StarCraft II's systemkrav kommer til å avgjøre hva slags PC jeg kjøper neste gang. Jeg håper å slippe unna med en "cheap-o" hjemmekontor-PC, men hvor bra maskinvaren må være er opp til de gode folkene i Blizzard. Har noen gjort seg opp noen antakelser omkring hva slags systemkrav StarCraft II kommer til å få? I så fall hadde det vært trivelig med en liten heads up... Blizzards spill kjører bestandig bra på eldre maskinvare. Det eneste er WoW som kjører dårlig med lite minne. Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Steike, dette gleder jeg meg til! StarCraft II's systemkrav kommer til å avgjøre hva slags PC jeg kjøper neste gang. Jeg håper å slippe unna med en "cheap-o" hjemmekontor-PC, men hvor bra maskinvaren må være er opp til de gode folkene i Blizzard. Har noen gjort seg opp noen antakelser omkring hva slags systemkrav StarCraft II kommer til å få? I så fall hadde det vært trivelig med en liten heads up... Blizzards spill kjører bestandig bra på eldre maskinvare. Det eneste er WoW som kjører dårlig med lite minne. Sweet... Da blir det sikkert bra med en døll Dell! Lenke til kommentar
teks Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Mener å huske at Blizzard har sagt at SC2 ikke krever så mye maskinkraft, slik at flere skal få muligheten til å spille det. Det krever dog et Pixel Shader 2.0-skjermkort. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Får håpe at StarCraft II blir bedre enn ena, som jeg ikke likte så godt. Men hvis det blir på høyde med WarCraft3 noe som jeg tviler på, ville det ha vært utroig. Huff viss det ikke blir bedre en wc3 spiller jeg heller videre med Broodwar. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Sjekk ut GT for et par videoer. Gleder meg noe helt vanvittig! Blir ny pc når dette spillet kommer ja edit: Hører det er samme musikk som fra StarCraft men jeg regner med at det kun er fordi de har igjen en del av utviklinga. Endret 11. mars 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dronningen (ny enhet) hvordan det? queen eksisterte i det gode gamle også... Den delen skjønte ikkje eg heller, Queen var jo med i den gamle og! Men det er vel på grunn av dei heilt nye tinga ho kan gjer at den blir "heilt ny"... Men den er jo ikkje heilt ny sjølv om den han fått nye abilities, så i mine auger er det den same ^^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nydus-orm er også listet som ny enhet, betyr det at det ikke er den samme greia som de "nydus-kanal"-greiene som i starcraft? AtW Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nydus-orm er også listet som ny enhet, betyr det at det ikke er den samme greia som de "nydus-kanal"-greiene som i starcraft? AtW Nei, denne blir mobil, og mulig å styre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg