Gå til innhold

Feminint bluetooth headsett?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det fortsatt er småharry å gå rundt meg en pinne eller en bille klistret til kinnet så jeg kjøpte SE HBH-GV435a.

Den som ser ut som en U rundt øret. Anonymt uten noe pinne som stikker frem, men mikrofonen kan lett bli dekket av lue ol og den kan kanskje mistolkes til å være et høreapparat, men har man litt hår er den vanskelig å se. Er litt vanskelig å få på, jeg greier det ikke med 1 hånd.

Anyway, egentlig ikke det jeg skulle ta opp nå.. Prøver å overtale en dame som kjører mye bil til å få et bluetoothsett, men hun har samme tanker om det som meg. Dvs, hun er helt motstander. Men noen som kan anbefale et som kanskje er litt feminint? Litt anonymt, kanskje noen rosa detaljer selv om det nok er en selvmotsigelse. Det beste hadde vært SE, men får være åpen for alt som passer en kvinne.

Edit. SE har jo også sånne små bokser man setter på solskjermen med høyttaler og mikrofon. Kanskje det hadde vært like greit..

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av disse "boksene" vil jeg anbefale HCB-120 (og ikke HCB-100, som leverer dårligere lyd i høyttaler i tillegg til at den ikke har display).

Av feminine hodesett finnes både Plantronics Explorer 330 og Motorola H500 i rosa. I tillegg har Bluetrek og Nokia også hatt noen rosa varianter uten at jeg klarer å fange modellnavnene i hodet.

Et kjapt google bildesøk gjør nok jobben. Typisk "bluetooth pink" eller "nokia bluetooth pink" gir begge mange treff :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...