Gå til innhold

Nytt HTPC kabinett

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en HTPC (vel egentlig HDPC) som jeg er veldig fornøyd med hardwaren i, fungerer 95% til alt.. eneste prob jeg har er at lyddriver slutter å fungerre av og til hvis jeg hopper mye mellom filer. Tror det er driveren, men har ikke orket å orden med det enda..

Men til det jeg virkelig trenger hjelp med. Kabinettet

Har nå et lian-li kabinett som er pen å se på men ikke fult så elegant som jeg ksulle ønske meg.

Det jeg er ute etter er et htpc kabinett som har en åpninger til dvd-rom, plass til 2-4 hdd, støtter atx og har plass til standart interne komponenter og PSU.

Utseende:

helt svart, børstet i aluminium (hele kabinettet i aluminium), glatte umerkede overfalter, så enkelt som mulig, stelath muligheter for dvd-rom, reset knapp, power knapp. Lys til power og hdd. Skjult åpning i fornt (eller ved siden av fronten, ikke på oversiden) til lyd, usb og firewire. Ikke dør

Allerhelst en front som som ikke er brutt av annet en det beskrevet over, mest mulig stereo design.. Med rette flate aluminiums overflater over hele uten noen former for pynt.

Litt allä denne fra lianli. Ta vek pynten og den ene dvd-romen så er man nære.. om det er desktop eller standard midi kabinett er ikke så viktig, men gjerne desktop..

Jeg skal modde noe, men fornten skal jeg ikke røre anet enn å kanskje bytte lysene.

Noen forslag ?

Taleg

Endret av taleg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...