laiter Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei! Falt tilslutt for fristelsen for ps3, og kjøpte en i helga. (egentlig bare pga at rock band er sonefritt, og er nå bestilt fra usa! hehe) Er storfornøyd med maskinen når det gjelder Blu-ray og hvordan den fungerer som mediasenter over nettverk. MEN! Er også en av (få?) fornøyde eiere av en xbox 360, og da er det en ting som plager meg litt med nyanskaffelsen. Lastet ned en demo av GRAW2 i dag, for å se hvordan det fungerte på ps3. Ble mildt sagt svært skuffet, fordi det holdt på ingen måte mål sammenlignet med hvordan spillet ser ut på xboxen min. Lastet også ned demoen til Conflict: Denied ops, og ble også her skuffet over det grafiske.(Merk at jeg ikke har testet conflict:denied ops på xboxen, så jeg har ikke noe grunnlag for sammenligning...noen andre som har noe oppklarende i den sammenheng?) Hva er det som gjør dette? Har lest litt rundt og funnet ut at det kan ha noe med at spillene er multiplattform. Altså, de er ikke utviklet med tanke på ps3'ens arkitektur, heller xbox sin. Stemmer dette? Vil forøvrig også benytte sjansen til å skryte litt av Devil May Cry 4. Her levde ps3'en opp til forventningene! Flott grafikk, herlig action! Tror det blir innkjøp av dette pluss uncharted relativt kjapt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja du har heilt rett Flesteparten av multiplatform spillene blir utviklet med Xbox 360 i hodet, og deretter portet til PS3. det finnes velykkede porter, og noen heilt ødelagte porter. De siste mnd. har ting begynt å komme seg litt og spill som COD4 og Assasins Creed er nærmest identiske ka det grafiske angår. Kanskje litt usikker på akkurat Assasins Creed da. DMC4 som du sier, har vel også rykte på seg å vere litt bedre på PS3. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Burnout Paradise PS3 versjonen den var bra.. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 En av grunnene er fordi Burnout ble først lagd til ps3. Men et av de verre tilfellene av at spill har blitt porta over til ps3 er nok skate, jeg mener på xboxen går alt glatt mens på ps3 hakker det ofte. Heldigvis har jeg hørt at man skal begynne å lage spill på PS3 først ettersom at salgstallene øker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå