Insomniac Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ...i Bergen Skal gå for noe skikkelig kvasst noe. sennheiser, beyerdynamic osv i 2k klassen. Hvilken butikk i Bergen kan jeg få prøvd ut slike? Har også hørt her inne at folk har skaffet seg f.eks sennheiser hd600 til drøye tusenlappen på ebay og lignende (nypris på 3k her i norge). Er dette unormalt eller mulig å skaffe? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hifi-Klubben og Hifi-Center kjeden har endel, iallefall Grado og Sennheiser. Hvis Akersmic ligger i Bergen, så har de AKG og Beyerdynamik(, tror jeg...). Selv har jeg Grado SR 125. Disse koster omtrent 2500. Og er vel det beste kjøpet til Grado med hensyn til hva man får for pengene. Men den har stor plugg. SR60 og SR80 har liten plugg. Ulempen med Grado er at ledningen er helt håpløs og at komforen ikke er helt på topp. Sennheiser er i en annen verden her. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 få litt mer svar her ? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sorry vet dette er spam men da jeg så navnet ditt Insomniac Måtte jeg bare , Har du prøvd http://www.go2sleep.be/ Kansje det hjelper . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå