Gå til innhold

BK: Heading i krysset

Anbefalte innlegg

Teknisk bra?

Ja se på den teknikken. Spissen har kommet godt inn forbi et meget slapt rødt forsvar og tar imot et perfekt innlegg fra høyre.

Komopsisjon?

Hodets posisjon i forhold til ballen tilsier et mål i venstre kryss. Et godt komponert angrep!

post-33652-1205194402_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne annet enn at det målet må bli annullert da det er tre lag på banen ...

Vel; fra dårlig humor over til bildet.

En morsom ide, det er lett å se parallellen til en virkelig kamp. Men det er dessverre en del som ødelegger for meg.

Det som skurrer mest, er tannpirkerene, som ikke burde vært synlige.

Kunne tenkt meg at du hadde hatt bedre dybdeskarphet på selve spillerene (og banen), men mindre av bakgrunnen. En mindre rotete bakgrunn kunne også hjulpet. Siste negative er at målet ble vanskelig å se i forhold til bakgrunnen.

Tom

Lenke til kommentar

Enig med tomsi i bakgrunnen. Om du hadde slengt opp et par A4-ark bakom så hadde dette straks blitt bedre. Best hadde det vel vært med noe himmelfarget? Eller en tribune fylt med seigmenn? Hvitbalansen er for rød. Du har også ei stripe svart nederst til venstre.

Lenke til kommentar

He he.. det der blir et pent mål skal du se :)

Vet ikke exifen på det bildet men enig med de som sier noe om bakgrunnen her. Lurte også på hvorfor du valgte fokus bare på headern ? Siden jeg ikke tror det er mye bevegelse i motivet kunne du kansje ha økt blendern og fått et større fokusplan ? Slik at alle "spillerene" kommer mer i fokus.

Men morsomt bildet.. fikk lyst til å sette opp et seigmen bildet jeg også. Tror jeg skal mekke noe morro jeg oxxo. En seigmen tråd ;)

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne annet enn at det målet må bli annullert da det er tre lag på banen ...

2 lag, de røde mot de grønne. Keeperen har gul drakt, mens dommeren er oransje. Må ha med linjedommere også for å se at det ikke er offside.

Det som skurrer mest, er tannpirkerene, som ikke burde vært synlige.

Synes selv at tannpirkerene har sin effekt jeg, men ser poenget med å ta dem vekk eller skjule de mer.

En mindre rotete bakgrunn kunne også hjulpet. Siste negative er at målet ble vanskelig å se i forhold til bakgrunnen.

Er veldig enig. Bildet ble tatt i rushet før bursdagsgjestene kom, så det var litt hektisk og fikk ikke satt opp noe ordentlig.

Hvitbalansen er for rød. Du har også ei stripe svart nederst til venstre.

Jepp, hvitbalansen er en smule rød, men valgte det istedenfor mer virkelighetstro. Synes det skaper stemning. Svarte stripen nede til venstre er egenlig litt bevisst for å ramme inn banen - gir mer korrekt inntrykk av størrelsen og at oransje dommeren står på linja. Men når jeg ser på bilde i etterkant ser jeg at det kunen vært bedre uten, eventuelt gått litt lengre unna for å få med litt mere.

Lurte også på hvorfor du valgte fokus bare på headern ?

Synes bilder av mindre motiv som dette ser bedre ut og blir spennede med et mindre fokusfelt. Du ser de andre spillerene greit også, men jeg ville at fokuset skulle være der det var action.

En ting jeg ser også nå i etterkant er at jeg kanskje har litt for mye luft over bildet...

Lenke til kommentar

Er enig at det ble for mange forskjellige farger på seigmennene for at det skulle være "realistisk". Linjedommerene var unødvendig ;-)

Men bilder var veldig morsomt. Nå fikk jeg lyst til å prøve meg på seigmenn bilder selv!

Lenke til kommentar

Dette bildet var MYE artigere enn jeg forventet da jeg trykket på overskriften (jeg hopper vanligvis over sportssidene i BT). Litt enig i det med bakgrunnen, men den kan du jo kanskje dempe litt, i allefall det hvite. Tannpirkerene gjør ikke noe, det ser ikke akkurat realistisk ut uansett. Svingen i kroppen til scoreren gir inntrykk av at han faktisk hopper :)

En seigemanntråd hadde vært morsomt, vi kunne hatt brudebilder, feriebilder, kanskje til og med noen frekke glamourbilder? Innen sport, så ser jeg for meg at seigedamer er ganske flinke i turn.

Her ser dere hva mine seigmenn driver med. Laget pepperkakesjørøverskute før jul, og han fyren her måtte gå planken. (Vet ikke om noen av dere har prøvd å bakbinde en seigemann med en lakrislisse før, med det er faktisk ganske vanskelig).

post-135133-1205256678_thumb.jpg

NB: Ikke meningen å kuppe tråden din altså, hvis du synes det er dumt at jeg poster bildet her så si fra så fjerner jeg det :)

-si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...