Izex Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ELSA Gladiac FX 930 - Best og dyrest? Noen som vet hvor jeg kan få tak i det, fant det ikke ved søking... Få som har Elsa kort men jeg har hørt de skal være utrolig bra, noen som har erfaringer? http://www.elsa.com.tw/EN/Products/detail.....asp?newsid=236 - Multimedia NVIDIA Quadro® FX 2000 ser jo også bra ut - Professional kort Edit: Caps Lock ON, da jeg skreiv topic Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 2x post remove Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hmm, kommer ikke ennå? ser ut til å bruke standard kjøleløsning fra nvidia...-> BRÅK! liker avataret ditt Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Merka etterhvert at jeg var slapp med lesinga om når det skulle komme...var oppe hele natta og øynene var ikke helt med og hjernen i hvilemodus hehe Men Elsa Gladiac har vel generelt bra fete 3Dkort har jeg hørt...brukes av kraftige arkitekt maskiner og designer folk...Kunne godt tenkt meg Elsa kort ja. At de har kjip kjøling kan hende, men da sveiser jeg på ei vanblokk, må få testa sånnt kort. (Hehe ja avartaren sier sitt stille demonstrasjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå