rvenes Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hallo... Eg og ein kammerat har no prøvd å få til amy of two online på våres ps3'er. Vi begge har upnp aktivert og nat type 2. Nettverket skulle være OK. Når vi prøver å joine kvarandre, får vi opp at gamet ikkje ekisterer lengre. (hugser ikkje 100% ordlyden som blei brukt. Om det er noken andre her som har Army of Two og vil prøvekøyre spelet online, så legg til meg som venn --> CornelSHS på PS3'n din så kan vi teste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hallo... Eg og ein kammerat har no prøvd å få til amy of two online på våres ps3'er. Vi begge har upnp aktivert og nat type 2. Nettverket skulle være OK. Når vi prøver å joine kvarandre, får vi opp at gamet ikkje ekisterer lengre. (hugser ikkje 100% ordlyden som blei brukt. Om det er noken andre her som har Army of Two og vil prøvekøyre spelet online, så legg til meg som venn --> CornelSHS på PS3'n din så kan vi teste. Om du ikke får hjelp innen fredag, så kan jeg hjelpe deg, henter nemlig Army Of Two fra postkontoret da Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 samme proble selv .. utrolig kjipt Håper noen har anelse .... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Samme her. Spilte med en kamerat i går, startet fra scratch ettersom vi kjøpte det rett etter skolen. Så når vi er ferdig det første "kapittelet" så hopper alt ut. Nå ser det ut til at vi rundet det sammen med AIen..Kjedelig greier! Var en grunn for at jeg kjøpte detta! Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Plages også med å komme online. Kommer ingen vei what so ever. Leser at de slakter EA sine servere og at de ikke har gjort noen særlig bra jobb med army of two online gaming. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har akkurat samme problem som trådstarter. Får ikke koblet til på private co-op game, men både jeg og kameraten min får joina andre public games.. Begge har uPnP aktivert og NAT type 2. Begynner å bli lei av dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå