Zuperstar Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Ok, jeg bare må skrive om dette så folk ser det. Det å finne en NY aktivtet for kompissgjengen er vannskelig.. Men forleden hadde vi en utfordring i å finne på et skikkelig orginalt sprell på udrikningslaget for vår venn. Fikk da et tips fra en bekjent om å kontakte disse gutta: www.umbrellaevent.no "Action game" for Voksne Nå skal det sies at jeg ikke er særlig interesert i å leke krig, slik som paintball o.l, men dette viste seg noe helt annet (kanskje mer voksent?...) For de folkene der ga oss en sinnsykt ny oplevelse i form av et slags "game". Klarer ikke helt å forklare det, men jeg fikk feelen av å være hovedrollen i en actionfilm, bok, playstation spill eller noe sånt. Aner ikke hvor jeg skal starte, men vi valgte en middels vannskelighetsgrad - og det var lagt opp en masse "oppdrag" som "skremte livet av meg" (Jeg visste jo at det var et spill, men alikevell :-) Disse oppdragene var alt fra å planlegge hvordan vi skulle slå ut typiske gjenger med "bad guys, til å hente ut kofferter med hemmelig innhold. Noe vi klarte å løse med nød og neppe. Og vår kjære venn som skal gifte seg hadde jo fått en dobbelrolle av arrangørene, så han tok oss alle og stakk av med hele målet til slutt Kort sagt, det var en blanding av måtte bruke hodet og bruke instinktene. Det var som å få spille en spion, agent eller James Bond. Spille mot en rekke good guys, bad guys, frekke mennesker, snille mennesker i en setting med spennende "våpen" og spesielt utstyr. *Prøve å laste opp alle bildene vi fikk med etter spillet* Endret 11. mars 2008 av Zuperstar Lenke til kommentar
Zuperstar Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 hmm,, fikk bare opp ett om gangen. Noen som vet hvordna jeg får opp flere? På bildet over blir vi angrepet av en gjeng "bad guys" (Innleide markører vi ikke kjente en gang) Dette mens vi bevoktet noe svært svært verdifult inne i huset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er ikke dette bare airsoft innbakt i en slags teambuilding utflukt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
simen44 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) . Endret 7. april 2013 av simen44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå