morgan_kane Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 har aldri sett en bodybuilder i verdens sterkeste mann konkuranser og andre vektløfter konkuranser. har de ingen kraft i musklene sine? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nei det er ikke bare luft i musklene deres. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 mulig jeg husker heeeeelt feil men har ikke coleman verdensrekord i knebøy eller lignende? bare spør så ikke slakt meg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 @Kleif: Hold kjeft om du ikke vet hva du snakker om. @Bushnell: Feil @morgan_kane: Styrkeløftere og bodybuildere trener på helt ulikt vis. Bodybuildere har mange reps, noe som fremmer muskelvekst i større grad en få reps på høy vekt, slik som styrkeløftere. Muskler og styrke henger ikke nødvendigvis sammen. Bodybuildernes muskler er helt ekte muskler, ikke luft Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så jeg veit ikke hva jeg snakker om? Nøyaktig hva var feil i uttalelsen min? Dessuten er det flere forskjeller enn få kontra mange reps. For eksempel hvilke øvelser det fokuseres på, og hvordan de utføres. Symmetri og utseende er svært viktig i kroppsbygging. Derfor trenes gjerne små spesialøvelser for å få bygd på litt her og litt der. Styrkeløftere derimot, gir blanke i utseende. Her gjelder det å løfte så tungt som mulig i de tre baseøvelsene. En bodybuilder som er i konkurranseform, vil ha deffet så mye at fettprosenten i kroppen blir svært lav. Dette gjør at han ikke har så store energilagre, noe som fører til at han ikke kan utføre så stort arbeid. Eller blir svak om du vil. Men en kroppsbygger som er på bulk er på ingen måte noen pingle Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei det er ikke bare luft i musklene deres. Håper virkelig du ser selv at dette er ren humbug. Muskler er muskler, samme hvem de sitter på. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Håper virkelig du ser selv at dette er ren humbug.Er du seriøs, eller prøver du å være morsom? Muskler er muskler, samme hvem de sitter på.Selvsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Steike, ser nå at jeg har lest feil alle de 4 gangene jeg har lest innlegget ditt. Er det mulig xD På tide å få litt søvn... Trodde du sa det motsatte av det som sto der... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For å svare på spørsmålet, nei det er ikke bare luft. Men de er ikke så sterke som de ser ut nei. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Men de er ikke så sterke som de ser ut nei. Tja, hvordan ser en sterk person ut, da? For mannen i gata er det jo en med veldig lav fettprosent, men det er ikke sånn det henger sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå