Gå til innhold

Mist 600w rev3 VS Corsair VX 550W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit i watt, se på hvor mange A den gir ut.

Mist'en gir vel MAX 20A per 12v, men, du får ikke ut 20A på alle..

Trekker du mye på ene, får du mindre på de andre.

Jeg vet et 8800gts 512, en 8800gt, etc. bør ha min 26A , men du finner ingen PSU'er som leverer 26A på rails og beholder ATX standarder, da dette går utenfor standarden.

MISTen der kjører quad rails, men 9600 er jo ikke akkuratt highend, så jeg tror 20A skal duge plenty.

Men du klarer neppe 9600 + quad core cpu, da tror jeg du vil slite litt. Ser dog du skal ha e8400, den er snillere på effekten, så går nok fint.

Jeg personlig gikk for singlerail PSU, Corsair 750W som gir 60A på 12v (alt kan brukes)

Endret av DaButcher
Lenke til kommentar
hvordan kan du si at en mist 600w ikke klarer å forsyne en 9600? min strømforsyning (mist 500w rev.3) klarer fint en e6750 og en ati 3870x2... tror den trekker vesentlig mer strøm enn nvidia9600...

hvor sa jeg det?

"Men du klarer neppe 9600 + quad core cpu, da tror jeg du vil slite litt."

tror man glatt skal kunne kjøre et relativt slapt skjermkort sammen med en q6600 på en 600w mist. er ikke så altfor mange watt en q6600 spiser til frokost.

Lenke til kommentar
Hvilken er mest lydløs, corsair VX 550w, HX 650W, eller mist sin 600W rev 3 ?

corsair HX620 (Seasonic) og corsair VX650 (Seasonic) bråker mindre enn corsair VX 550w (CWT) og Mist 600w rev 3 (ATNG).

Snart kommer Enermax Modu82+ 625W til Norge, den bråker enda mindre enn corsair strømforsyningene som er laget av Seasonic.

Recommended Power Supplies på Silentpcreview

Endret av LAEN
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Hvilken er mest lydløs, corsair VX 550w, HX 650W, eller mist sin 600W rev 3 ?

corsair HX620 (Seasonic) og corsair VX650 (Seasonic) bråker mindre enn corsair VX 550w (CWT) og Mist 600w rev 3 (ATNG).

Snart kommer Enermax Modu82+ 625W til Norge, den bråker enda mindre enn corsair strømforsyningene som er laget av Seasonic.

Recommended Power Supplies på Silentpcreview

Får jeg kjøpt Enermax Modu82+ 625W psu noe sted i norge enda?

Får ikke opp noe når jeg googler på den...

Lenke til kommentar

Nei, Enermax er ikke å få tak i her i Norge enda. Eneste norske butikk er Netshop som kun har Liberty 400W, men den er jo gammel og utdatert. Lurer på hvem som vil føre Modu-modellene, Enermax har jo ikke vært et vanlig merke her til lands den siste tiden.

Edit: Gammel tråd ja.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...