Landeplagen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) En koselig liten remix av en klassisk låt. Oppdatert. Conical_Remix.mp3 Endret 19. mars 2008 av Lande Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Snadder! Skikkelig bra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 JØSS!!! Finns det flere som hører og lager på sånn musikk her inne? Ikke værst. Og kan jo med en gang si at denne låta di her var veldig bra. Minna meg om Mario under vann og Amiga loadere. Veldig behagelig på alle måter, med fine instrumenter og en gjenkjennelig melodi som redder den fra middelmodighet som kommer på de rette stedene. Backing-pad med brå attack og med sweep, C64-style - virker. Også deilig med SID-instrumentene, alle nostalgiske som bare det. Fin komposisjon all over. Har hatt den på repeat i 15 minutter her nå, og kan ikke si jeg har noe negativt å komme med annet enn at den kanskje var litt kort, og kanskje mangler en vokal (noe som kan ordnes btw) Veldig imponerende bra! 9/10 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Veldig imponerende bra! 9/10 Wow, det var da alvor. Fint å få feedback fra en veteran innen "sjangeren". Edit: Ja jeg har tenkt på en vokal, men har egentlig ikke tenkt at noen kunne tenke seg det. Jeg er ganske ny innen remixing. Jeg har heller ingen tekst klar. Endret 20. mars 2008 av Lande Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tror det her e sånn sang som må lages fort, kan bli rimlig gal, lei i hodet om du looper denne i noen timer... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Tror det her e sånn sang som må lages fort, kan bli rimlig gal, lei i hodet om du looper denne i noen timer... Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener... Nevn èn sang du ikke blir gal i hodet av å høre på i noen timer, da. Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tror man blir fortere lei/gal av å lage en sang hvor lydbildet ofte består av høye lead lyder. I hvertfall føler jeg det slik. Ofte kan analoge lead lyder høres supert ut når de blir lagt til sangen, men de ender som oftest ikke opp i sluttresultatet, pga jeg blir fort lei leaden.. I hvertfall hvis de har en tendens til å gnege litt.... Men absoulutt bra arbeid...... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Tror man blir fortere lei/gal av å lage en sang hvor lydbildet ofte består av høye lead lyder. I hvertfall føler jeg det slik. Ofte kan analoge lead lyder høres supert ut når de blir lagt til sangen, men de ender som oftest ikke opp i sluttresultatet, pga jeg blir fort lei leaden.. I hvertfall hvis de har en tendens til å gnege litt.... Men absoulutt bra arbeid...... Ah, nå skjønner jeg hva du mener. Ja, man blir vel lei etter hvert, men jeg er faktisk ikke så veldig lei av akkurat denne. Liker melodien såpass godt at det gikk bra med akkurat det, selv om lead'en er ganske øredøvende på sin høyeste note. Lenke til kommentar
MadGonzo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 heftig sang nydelige instrumenter litt kraftig bass.. mid kunne vært høyere men smak og behag tommel opp! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Herlig og vakkert. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Her kan dere høre original-låta som ble laget på 90-tallet av Thomas Mogensen: Conical__subtune_1_.wav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå