siv1903 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg har laget en film med WMM. Er det mulig å få brent denne ut på dvd som kan vises på vanlige dvd-spillere? Evt hvordan gjør jeg dette? Endret 10. mars 2008 av siv1903 Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hei! Hvis du titter til venstre i programmet under "Filmoppgaver", kan du klikke "Lagre på datamaskinen". Dette vil gjøre vil gjøre prosjektet om til en helt vanlig Windows Media Video-fil. Denne filen kan enkelt brennes ut på DVD med f. eks et gratisprogram kalt AVStoDVD. Har selv prøvd dette programmet, og det ser ut til å fungere fint. Endret 10. mars 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
siv1903 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar, men jeg finner ikke "filmoppgaver" jeg.... Får fil og så lagre prosjekt som..Ingen "lagre på datamaskinen".. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har laget en illustrasjon Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Dette er det same som Publiser film på Fil-menyen (i Vista Home Premium, kan heite noko anna i XP). Om du har Vista Home Premium eller Ultimate vil du i tillegg til Moviemaker ha eit program som heiter DVD Maker, som kan brukast til å lage DVD-en. Endret 11. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå