mohansno Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet hvordan en lagrer flere bilder fra en nettside samtidig? Trenger en en spesiell webleser for slikt? Begynner å bli lei av å måtte klikke meg inn på hvert enkelt bilde for så å måtte "save". Hadde vært utrolig tidsbesparende å kunnet markere de bildene en ville ha for så å lagre dem alle på en gang på maskinen. Syns jeg leste at Firefox har en slik funksjon, men har ikke funnet den. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Man har jo DownThemAll!, en add-on til Firefox. Les på siden jeg linket, last den ned og installér den. Forresten så åpner du den via "Tools -> DownThemAll" etter installasjon. "Tools -> dTa OneClick!" laster ned alle bildene på en webside i - nettopp - et klikk. Genial add-on hvis du trenger den Endret 10. mars 2008 av BorN Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Utvidelsen DownThemAll! til Firefox gjør jobben for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå