play_er Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hei Jeg har i øyeblikket trøbbel med at maskinen går sakte. Det kommer stadheller ikke den igig noen feilmeldinger og får ikke lenger åpnet bilder i jpeg format. Jeg har tidligere tatt i bruk HijackThis programmet og fått ordnet opp i dette.Nå vil heller ikke dette programmet til å åpnes. Jeg har prøvd Ad-Avare. Dette virker, men løser heller ikke problemene som oppstår. Hva kan jeg gjøre for å få orden på maskinen igjen? Endret 10. mars 2008 av play_er Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Prøv nå hjt. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Lenke til kommentar
play_er Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Last Combofix ned ,legg på skrivebordet.Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Prøv nå hjt. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Jeg får ikke dette programmet til å fungere heller.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Boot trykk f8 flere ganger velg sikkerhetmodus. Lag en ny bruker her. Logg deg på den ny bruker prøv og kjør combofix eller hjt. Endret 10. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
play_er Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Det skjer heller ingen ting da jeg trykker f8.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Du må slå av pcen. Når du starter den da begynner du og trykk f8. Da får du opp en meny velg sikkerhtmodus. Prøv i normalmodus. Gå til kontrolpanel->brukerkontoer. Lag en ny bruker. Slå av pcen logg deg på den. Endret 10. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
play_er Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Du må slå av pcen.Når du starter den da begynner du og trykk f8. Da får du opp en meny velg sikkerhtmodus. Prøv i normalmodus. Gå til kontrolpanel->brukerkontoer. Lag en ny bruker. Slå av pcen logg deg på den. Det skjer ingen ting da heller.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du prøvd og lagd en ny bruker? Gå til kontrolpanel->brukerkontoer. Lenke til kommentar
play_er Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Har du prøvd og lagd en ny bruker?Gå til kontrolpanel->brukerkontoer. Jeg får heller ikke skiftet brukerkonto..det skulle jo ikke være så vanskelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå