Judgement Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nå kommer det ett spørsmål dere sikkert har hørt 1300 ganger før, men jeg spør igjen etter å ha lest endel poster på dette forumet. Jeg skal ha meg en sub til en ford focus 99 modell. Jeg tenker i banene 12", og jeg trenger ikke allverden med "bråk". Jeg er mest interesert i å spille rent og at subben klarer å spille engasjerende. Siden jeg har minst peiling på bil lyd, satser jeg på at en av dere opplyste personer klarer å sette sammen en fin "pakke" for ca 3000kr. Jeg er klar over at dette ikke er allverden for slikt utstyr, men give it a shot. Det jeg trenger er monoblokk og selve subelementet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Soundmagus x-1502 fra feks pcutstyr.no Og feks en FOCAL 30A1 fra din-bilstereo.no/ Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Ser den SoundMagus'en blir nevnt i flere tråder, klarer den å levere halvparten av det den lover? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser den SoundMagus'en blir nevnt i flere tråder, klarer den å levere halvparten av det den lover? Ja, litt over halvparten ca Lenke til kommentar
Defus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 *humre* Focal er bra subber, jeg må trekke inn Resonant Engineering og Hertz også. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Du kan jo ta en titt her. Ellers så kan du sende Lars en mail å spørre hva annet han kan snekre sammen til deg. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Soundmagus x-1502 fra feks pcutstyr.noOg feks en FOCAL 30A1 fra din-bilstereo.no/ Soundmagusen er nesten umulig å få tak i. jeg har hatt en bestilling liggende siden 02.01.08 hos multicom.no. Den har blitt utsatt fire ganger å jeg vet at komplett.no og andre har samme problemet med dette. Jeg bestillte en annen forsterker til litt mer penger men det er verdt det siden jeg bestillte den i går kl2000 å den er kommet i posten allerede! Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Ser soundmagusen er vanskelig som fy å få tak i, men da kommer spørsmålet igjen, har jeg bruk for monoblokk i det hele? Har svirret litt i hodet mitt, og jeg er usikker om jeg trenger noe wattmonster på en relativt svak 12"? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ser soundmagusen er vanskelig som fy å få tak i, men da kommer spørsmålet igjen, har jeg bruk for monoblokk i det hele? Har svirret litt i hodet mitt, og jeg er usikker om jeg trenger noe wattmonster på en relativt svak 12"? Du må ha en forsterker på den, men det må ikke være en monoblokk. Du kan jo f.eks. kjøpe en tokanaler og brokoble den. Eller en femkanaler med egen kanal til bassen eller en firekanaler der du brokobler to til bassen og bruker de to andre kanalene til et evnt høyttalerpar. Fire- og femkanaler er det vel lite å velge i i den prisklassen din. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 hm, takk for svar. Ser litt på tilbudene på engenaudio. Soundstream Lil Wonder 1.350D, er det noen som har erfaring/vet noe om denne? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hm, takk for svar. Ser litt på tilbudene på engenaudio. Soundstream Lil Wonder 1.350D, er det noen som har erfaring/vet noe om denne? Ja, det er en ok forsterker, som leverer det den er oppgitt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå