F-Lock Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heisann. Har seg slik at mine foreldre har fått dekket rundt 80 lapper til bil, på grunn av min lillebror's muskel sykdom. 50 lapper måtte vi betale selv. Spørsmålet er om jeg kan kjøre denne bilen når jeg får lappen uten problemer? Bilen står registrert i hans navn. (Han er 8 År) Mvh: F Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du må ha ekstra forsikring for "ung-sjåfør", eller må og må. Det eneste er at egenandelen ved skade blir noen tusen dyrere. Lenke til kommentar
F-Lock Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Så jeg kan kjøre denne bilen fult lovelig selv om det meste er betalt av staten, og den står i hans nanv? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du kan disponere en vanlig bil fullt lovlig så lenge eier/ansvarlig gir deg lov. Det at den er dekket av trygdekontoret får ingen konsekvenser for hvem som kan og ikke kan kjøre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå