Cho-san Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Lurte berre på kor inne på spesifikasjonar (altså inne i pris guiden), kan du sjå om ein telefon har FM-sender eller ikkje? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 FM Sender?? Finnes det noen mobiler som har dette? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nokia N78 .... men den har jo ikke kommet ennå da Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nokia N78 .... men den har jo ikke kommet ennå da Jøsses. Kanskje på tide å sette seg litt bedre inn i mobilfronten igjen Har blitt litt utdatert i det siste gitt Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Det kommer visst mange fleire telefoner med FM senderar no, feks N95 har vel FM sender? Men det er sånt eg har lest andre plassar, lurte på om det var ein plass i prisguiden der det står om telefonen har FM sender, på samme måte som det står om den har gps eller ikkje? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er nok ikke noen funksjon som finnes i prisguiden, dessverre Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Det var no litt leit. Er jo ein veldig grei funksjon. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Enig der. Hadde vært greit om det hadde vært i prisguiden.. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Noken som har veit kven du må kontakte for å komme med forslag ang prisguiden ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det kommer visst mange fleire telefoner med FM senderar no, feks N95 har vel FM sender?Men det er sånt eg har lest andre plassar, lurte på om det var ein plass i prisguiden der det står om telefonen har FM sender, på samme måte som det står om den har gps eller ikkje? N95 har vel ikke FM sender ? Tror ikke det er noen mobil som har det i dag. N78 er værtfall første jeg har hørt om som kommer med dette. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har hatt N95 et par mnd, og den hadde ikke noe FM-sender. Ikke som jeg klarte å finne i alle fall Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 har løs fm sender på min mobil. Og det er heilt genialt. kan anbefales, og burde klart komme i søkefunksjonene i prisguiden Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Burde jo da kanskje komme en telefon som har dette først, før det kommer i prisguiden? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Det finnes allerede fleire telefoner med denne funksjonen. Eg har pratet med mobil avdelingen, og dei har fikset det no. So stor takk til dei synes eg er berrettiget! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Flere enn N78? Hvilke andre mobiler er det som har FM-sender da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå