Gå til innhold

AoC: Hva vil du velge slags class?


Anbefalte innlegg

Jeg står imellom Conqueror og Herald of Xotli.

 

Herald of Xotli. fordi transformasjoner og brann mikset med spellweaving og masse DPS er tøft!

 

Conqueror, fordi jeg vil utnytte Funcoms tøffe kampsystem og stå på frontlinjen før jeg angriper fiendens slott, mens jeg gir lagkameratene mine aurar.

 

Vansklig valg er det uansett! Kansje jeg lager Conq for PVP og Xotli for PVE.

Jeg har akkurat samme problem :p men jeg tror jeg kommer til å gå fpr Hox siden de er nok så freshe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite tips. ingen spealweaving for hox og bli vant med at demon formen er verdiløs da dere kommer til å bli kita hver gang :p

nå er ikke pvp alt heller, funker sikkert flotters i pve. deamon formen funker best i pvp om du smeller den opp før du angriper. cast instant stun, så slår du deg løs :)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Lite tips. ingen spealweaving for hox og bli vant med at demon formen er verdiløs da dere kommer til å bli kita hver gang :p

nå er ikke pvp alt heller, funker sikkert flotters i pve. deamon formen funker best i pvp om du smeller den opp før du angriper. cast instant stun, så slår du deg løs :)

Call me n00b men hva er kita? :p

Lenke til kommentar
Lite tips. ingen spealweaving for hox og bli vant med at demon formen er verdiløs da dere kommer til å bli kita hver gang :p

nå er ikke pvp alt heller, funker sikkert flotters i pve. deamon formen funker best i pvp om du smeller den opp før du angriper. cast instant stun, så slår du deg løs :)

Call me n00b men hva er kita? :p

 

Si at du har et angrep ( les: demonform hack&slash ) som ikke når så langt ut fra din character. Du har begrenset tid på deg å få landet et angrep på din motspiller. Motspilleren din kan da enten stå å ta imot som et dumt mannfolk, eller løp med deg som "idioten" løpene etter han mens han kaster småstein ( f.eks ) etter deg til du dør av utmattelse og du fikk aldri slått noe særlig på han i heletatt. Om han velger sistnevnte, så kiter han deg.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Lite tips. ingen spealweaving for hox og bli vant med at demon formen er verdiløs da dere kommer til å bli kita hver gang :p

nå er ikke pvp alt heller, funker sikkert flotters i pve. deamon formen funker best i pvp om du smeller den opp før du angriper. cast instant stun, så slår du deg løs :)

Call me n00b men hva er kita? :p

 

Si at du har et angrep ( les: demonform hack&slash ) som ikke når så langt ut fra din character. Du har begrenset tid på deg å få landet et angrep på din motspiller. Motspilleren din kan da enten stå å ta imot som et dumt mannfolk, eller løp med deg som "idioten" løpene etter han mens han kaster småstein ( f.eks ) etter deg til du dør av utmattelse og du fikk aldri slått noe særlig på han i heletatt. Om han velger sistnevnte, så kiter han deg.

Aha takk for svar, godt forklart :D

Lenke til kommentar

Håper virkelig det kommer spellweaving før release som de har sagt det skal, men man vet jo aldri. Ser mest ut som at det ikke kommer siden det ikke er i closed beta en gang.

 

Hvis det blir spellweaving så kommer vi til å se en del casters istedet for bare barbarians og rangers som løper rundt :)

Lenke til kommentar
Det blir nok healbot på meg, priest of mitra f.eks.

Godt valg. Men Funcom har sagt at healing klassene kommer ikke til å være noe healbots, men heller heal/dps.

 

Healing klassene gjør overraskende mye skade. Selv har jeg alltid likt healere, men i AoC

står det mellom assassin eller en mage-klasse. Blir spennende og se hvordan spellweaving

fungerer. Blir det så spektakulært som det sies, så blir valget enkelt for min del..

 

For å sitere et intervju med Gaute Godager hos uk.gamespot.com

I played with spellweaving the other day, and I must say: It is a very scary experience. My necromancer character had dark matter and skulls growing out of the ground everywhere around her, and gradually my powers changed. Spells that normally were applied to only a single target started spreading out and damaging huge belts of opponents in a cascading madness. It's a truly unique feature I am very excited about.

Olala..

 

Og fra samme intervju;

We are working hard on the features we haven't shown off in beta, features we have held back on purpose to have some new revelations at launch. Among these are spellweaving, massive PVP, and DirectX 10 [graphics].
Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...