Gå til innhold

AoC: Hva vil du velge slags class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål, en venn av meg hadde lest i et blad at online gamingen på AoC starter først etter lvl 20. Er dette sant?

 

Det er ein single player del fra 1-20 på øya Tortage (rett skreve?) ja.

vel. det er singleplayer til lv 5. Så kommer du til tourtage. Der er alle "vanlige" quests online, men man går i singleplayer om natten når man skal gjøre "desteny Quests". Dette velger man selv.

Lenke til kommentar

Har bestilt min AoC nå, glad Binko. :love:

 

Fortsatt ganske usikker på hva jeg skal være. Liker tanken på å være ettertraktet, da... :)

 

Men samtidig litt kjipt å vite at enhver invite til gruppe, vil som regel alltid kreve at du healer dem. Men.. Funcom har jo sagt at healerclassene vil være mer heal/dps-rettet enn bare healb0t, så. Får håpe det er gode muligheter for noe à la spec i endgame..?

 

Eller er det ikke sånn?

Lenke til kommentar

Har vært veldig fan av Conantegneseriene i mange år, spesielt de gamle. Av den grunn så hadde ingenting vært bedre enn å spille en klasse som ligner han på en prikk, men han har jo alt det beste fra meleeklassene så det blir vanskelig å velge :)

Derfor tror jeg det blir Bear Shaman siden jeg liker å heale, samt at hybridklasser appellerer meget til meg, å kunne variere spillestilen.

Gleder meg masse til jeg får fyre i gang nå ass :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...